Olietemp når jeg trækker cv
Fra : Claus

Dato : 20-04-04 11:04

hej
nogen erfaring med bilens olietemp ved høj temp, trækker cv op ad
bakke. Bil 406 2,2 ts hdi - cv 1250 kg.
Nålen nærmer sig røde felt ! Kølertemp ikke noget problem, kun
olietemp.
Tak

Fra : Michael H Svensson

Dato : 20-04-04 20:12

"Claus" wrote
> [...]
> bakke. Bil 406 2,2 ts hdi - cv 1250 kg.
> Nålen nærmer sig røde felt ! Kølertemp ikke noget problem, kun

Hej Claus,

Godt min 406 HDI kun er en 2,0....
CV = 1300 kg og absolut ingen problemer med bakker og olietemperatur.

Jeg tror du har et problem med din oliekøler.

Hilsen
Michael

Fra : driver

Dato : 28-04-04 22:50

> Nålen nærmer sig røde felt ! Kølertemp ikke noget problem, kun
> olietemp.
> Tak

Har du et problem ? Hvor høj er olietemperaturen ?
mvh
driver

Fra : Claus

Dato : 30-04-04 12:36

"driver" <XXmgcar@sport.dk> wrote in message news:<c6p8ur$jcg$1@sunsite.dk>...

> Har du et problem ? Hvor høj er olietemperaturen ?
> mvh
> driver

den ryger op på max. altså det røde fælt. Mener det er 140 gr. !