race?
Fra : Bregnevej

Dato : 20-04-04 08:45

Hej gruppe

Er der nogen der ved præcis hvilken race Molly fra "Den gamle
fabrik"-reklamen er?

Mvh. Anja

Fra : Casper

Dato : 20-04-04 09:06

On Tue, 20 Apr 2004 09:44:50 +0200, "Bregnevej"
<bregnevej16@tiscali.dk> wrote:

>Hej gruppe
>
>Er der nogen der ved præcis hvilken race Molly fra "Den gamle
>fabrik"-reklamen er?

Nu kan jeg ikke liiiiige se den for mig, men er det ikke en cocker?

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 20-04-04 09:23

"Bregnevej" <bregnevej16@tiscali.dk> writes:

> Er der nogen der ved præcis hvilken race Molly fra "Den gamle
> fabrik"-reklamen er?

Præcist ved jeg det ikke, men mit bud er en setter af en art:
http://setter.wz.cz/setter15.jpg

Men på den anden side, så er (engelsk) cocker heller ikke et dårligt
bud:
http://www.tumascota.com/perros/razas/fotos/cocker%20spaniel%20ingles.jpg

Men hvad med at skrive en mail og spørge dem?

Mvh Trine

http://www.triane.dk, billig og god overnatning i Nordjylland
Spændende butik med stort udvalg i kurve og sæsonpynt

Fra : Heidi Jensen

Dato : 20-04-04 09:35

> Præcist ved jeg det ikke, men mit bud er en setter af en art:
> http://setter.wz.cz/setter15.jpg

Det er ikke nogen setter....

> Men på den anden side, så er (engelsk) cocker heller ikke et dårligt
> bud:
> http://www.tumascota.com/perros/razas/fotos/cocker%20spaniel%20ingles.jpg

Men en cocker spaniel.... jeg mener at den er for klumpet til at være en
engelsk springer spaniel, men jeg kan jo tage fejl....

Fra : Battlefield´s

Dato : 20-04-04 09:53

"Heidi Jensen" <beardie@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
Hej
Vi har før haft spørgsmålet oppe her i gruppen. Svaret var at Molly er en
Welsh Springer Spaniel (vi fik vist svaret fra en der havde været med til at
lave filmen).
Hilsen Vibeke

---

Fra : Bregnevej