Kugletryk.
Fra : Glavind

Dato : 19-04-04 19:59

Hejsa.
Vi har fået ny (brugt) CV og har lidt problemer med kugletrykket, som ligger
på 85-90kr. Målt med kugletryksmåler. Er dette ikke for højt.
CV er en LMC 460, egenvægt 925kg og totalvægt 1200kg.
Jeg syntes den er svær at pakke korrekt da køleskab, toilet, vandtank, 12v
batteri, gasflaske og reservehjul ligger foran akslen.
Vores bil er en Toyote Sportsvan 2,2TD.
Venlig hilsen
Glavind

Fra : Hans J Mathiesen

Dato : 20-04-04 08:24

Hejsa, dette er en smags sag, jeg foretrækker lige netop det kugletryk du
har, da vores vogn kører bedst med dette tryk, jeg ved godt at mange siger
det skal være på ca. 75kg, men vores vogn kører som sagt best med 85-90kg.
Vognen er en KABE Ametist XL totalvægt 1500kg.
Bil Passat Variant TDI 130 6g

Mvh. Hans Mathiesen