Brudevals ??
Fra : *trads*

Dato : 18-04-04 21:25

Hej
Er det muligt et sted at downloade en "gør det selv" video med Brudevals ???
(( jeg skal nemlig snart afprøve den ))
--

Henrik Olesen
Randers

Fra : Ukendt

Dato : 19-04-04 21:15

"*trads*" <trads@get2netFJERN.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Er det muligt et sted at downloade en "gør det selv" video med Brudevals
> [...]

Bestil den til lån på biblo. Den her gruppe beskæftiger sig i den grad ikke
med download af copyrightet materiale.

Venlig hilsen Martin Skovbo - og tillykke tror jeg nok!

Fra : J

Dato : 20-04-04 18:26

"Martin Skovbo" <ms/snabel-a/rudekuvert/punktum/dk> skrev i en meddelelse
> [...]
ikke
> med download af copyrightet materiale.
>
> Venlig hilsen Martin Skovbo - og tillykke tror jeg nok!

Det behøv's da ikke være copyrighted. Det kunne jo være at én eller anden
venlig sjæl have lavet sin egen "gør-det-selv"-video og kunne poste et link.

Kærlixt, Jonas

PS: Og velkommen tilbage, Martin. Virker computeren igen?

Fra : Ukendt

Dato : 20-04-04 22:29

"J" <albuerumminusspam@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
link.

> Kærlixt, Jonas
>
> PS: Og velkommen tilbage, Martin. Virker computeren igen?

okay så.

ps. ja