De Skrigende Halse
Fra : Anders

Dato : 18-04-04 10:15

Hej

Hvor kan man få fat i subj.? Tænker på at købe den, men ellers en kopi,
hvis det ike kan lade sig gøre på anden måde

Mvh
Anders

Fra : Intet Navn

Dato : 18-04-04 19:26

"Anders" <anders1972dk@yahoo..dk> wrote in message

> Hvor kan man få fat i subj.? Tænker på at købe den, men ellers en kopi,
> hvis det ike kan lade sig gøre på anden måde

"T.P. Musik Marked" (http://www.tpmusik.dk) plejer at have den - men
desværre er det kun lykkedes mig at finde den på VHS indtil videre. (Jeg gad
jo ellers rigtig godt at ha' en lækker DVD-version med en masse
ekstra-materiale!

"Jeg tror sgu' godt vi kan få skabt lidt kult omkring det..."

/Claus

Fra : Rune Jensen

Dato : 18-04-04 20:06

Intet Navn wrote:
> [...]
> ekstra-materiale!
>
> "Jeg tror sgu' godt vi kan få skabt lidt kult omkring det..."

Den er ikke udkommet på DVD og der er ingen planer om det.

Rune Jensen

Fra : Anden

Dato : 08-05-04 10:08

Rune Jensen <rune@SLETTESesbjergbynight.com> wrote in

> Den er ikke udkommet på DVD og der er ingen planer om det.
>
> Rune Jensen

Hej

jeg vil lige følge op på min egen mail... Jeg har forhørt mig på det
lokale bibliotek, men de havde den ikke. Men de kunne henvise til bla.
Søllerød bibliotek.

Så I kan evt. låne den der

Mvh
Anders

Fra : Dopedog

Dato : 18-04-04 19:26

> [...]
>
> Hvor kan man få fat i subj.? Tænker på at købe den, men ellers en kopi,
> hvis det ike kan lade sig gøre på anden måde

Jeg ved desværre ikke hvor man kan købe den men DAMN hvor en fed film

-(Lortehunden) Ronni(e)

--
ANYTHING BUT UNITED !

Fjern DELETETHIS ved privat svar

Remove DELETETHIS when answering private

Fra : Jacob Andersen

Dato : 20-04-04 00:28

"Dopedog" <dopedog1996DELETETHIS@privat.dk> wrote in message

> Jeg ved desværre ikke hvor man kan købe den men DAMN hvor en fed film
>
> -(Lortehunden) Ronni(e)

Djarnisdrengen er satme også en barsk barsk mand.

/Jacob

--
"You think he didn't know the 8 points and how to end a life with a super
quickness?"

Fra : Dopedog

Dato : 20-04-04 13:21

> Djarnisdrengen er satme også en barsk barsk mand.

-Ronnie