Hundeskilt
Fra : George, 2500

Dato : 18-04-04 05:36

For tre år siden fik jeg på en adresse her på nettet bestilt og lavet et par
hundeskilte. Og de var meget billige. Nu skal bruge nogen igen med hundens
sommeradresse. Kan nogen her huske den pågældende hjemmeside?
Georg

Fra : Pwh

Dato : 18-04-04 09:42

George, 2500 wrote:
> [...]
> et par hundeskilte. Og de var meget billige. Nu skal bruge nogen igen
> med hundens sommeradresse. Kan nogen her huske den pågældende

Jeg har selv lige bestilt et hundetegn via http://www.chrisco.dk/hundetegn.asp

/Jens

Fra : George, 2500

Dato : 18-04-04 11:40

Tak skal du have. Det var lige den, jeg mente. Prisen er her 75 kr pr 2 stk.
Andre steder er prisen over 200 kr pr stk

Fra : Broegger

Dato : 19-04-04 12:00

"George, 2500" <skjelm@hotmail.com> skrev

> Tak skal du have. Det var lige den, jeg mente. Prisen er her 75 kr pr
> 2 stk. Andre steder er prisen over 200 kr pr stk

> http://www.chrisco.dk/hundetegn.asp

og hvis man går til den lokale mister mint kan det gøres for en flad
50'er...

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerklanen.dk

Fra : Louise

Dato : 19-04-04 20:04

Uha det er dyrt.

Gedsted Skiltefabrik . Graveret med ejers navn, adr, tlf nr, og
hundens navn.
Messing 1 stk 30 kr, 2 stk 50 kr, 3 stk 60 kr. tlf 98645138

Horsbøl, Gimling. Messing. Ferieadresse gratis bagpå. Præges dybt.
Messing 25 kr, rustfrit stål 35 kr Nysølv 50 kr. Tlf. 58186232

Gedsted Værkstøjsmageri Hundens navn, ejers navn, adresse og tlf nr
Dråbeformet messing kr 25,- Tlf 98645755

Hundeskilte bestil og betal via nettet www.sitecenter.dk/hundogkat Tlf
98491438

Det var bare et udpluk. Jeg har altid benyttet Gedsted Skiltefabrik og
har aldrig haft noget at klage over. Han er sikker også til at snakke
med hvis man vil have ferieadresse bagpå.

LOuise

Fra : Pwh

Dato : 20-04-04 16:05

Louise wrote:
> Uha det er dyrt.

> Hundeskilte bestil og betal via nettet www.sitecenter.dk/hundogkat Tlf
> 98491438

De er da dyrere, 1 stk 60 kr

> Det var bare et udpluk. Jeg har altid benyttet Gedsted Skiltefabrik og
> har aldrig haft noget at klage over. Han er sikker også til at snakke
> med hvis man vil have ferieadresse bagpå.

Kan man også bestille via nette hos dem.

/Jens (som faktisk bare bestilte hos en af de første han fandt via Google)

Fra : kenneth

Dato : 19-04-04 14:34

"Pwh" <deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har selv lige bestilt et hundetegn via
http://www.chrisco.dk/hundetegn.asp

> /Jens
>
> Har os lige været der inde og syntes det er rimlig billigt mon der stikker
noget bag...?
Hilsen Heidi

Fra : Pwh

Dato : 19-04-04 16:33

> Har os lige været der inde og syntes det er rimlig billigt mon der
> stikker
> noget bag...?
> Hilsen Heidi

Hvad skulle det dog værer,
jeg fik lavet til Tyson det sted for 2 år siden uden probs.

/Jens (der max kan miste 45kr hvis det går helt galt)

Fra : Ukendt

Dato : 19-04-04 21:38

"kenneth" <sillent@mail-online.dk> skrev i en meddelelse

> Har os lige været der inde og syntes det er rimlig billigt mon der stikker
> noget bag...?
> Hilsen Heidi

Du kan være helt sikker på der stikker noget bag - de andre scorer kassen.

Men så tjener Chrisco sikkert deres penge på de andre varer.
Nu har de så været smarte at lokke folk til, ved ikke at tjene så meget på
hundetegnene - bare rolig de tjener helt sikkert penge på dem.

I vores lokale hundeklub giver vi 35 kr. for et hundetegn også har de enda
tjent 10 kr. på dem.

--
Mvh Kajo