Bedste DVD forhandler?
Fra : Kenneth F

Dato : 17-04-04 20:57

Hvem er den bedste og billigste forhandler i har haft med at gøre,
både over nettet og på gaden?

Og det gælder også i udlandet!

Fra : Sulley

Dato : 17-04-04 21:12

"Kenneth F" <marrerit@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvem er den bedste og billigste forhandler i har haft med at gøre,
> både over nettet og på gaden?
>
> Og det gælder også i udlandet!
Billigst: www.softxchange.dk
Bedst: www.axelmusic.dk
På gaden: Stereo Studie (billigst og bedst)

Og bedst og billigst i udlandet: www.cd-wow.dk

Softxchange er pt den billigst her i landet
Axelmusic har til tider også nogle kanon gode tilbud og et meget stort
udvalg af andre regioner...
Stereo Studie, glæder mig altid til deres tilbudsavis, hvor der rigtig mange
gode tilbud
CD-wow er sgu' kongen på markedet ifølge mig (Bedst og billigst)

Sulley

Fra : Devast8or

Dato : 18-04-04 03:01

Kenneth F wrote:
> Hvem er den bedste og billigste forhandler i har haft med at gøre,
> både over nettet og på gaden?
>
> Og det gælder også i udlandet!

Jeg har handlet uden problemer hos de her og gør det helt sikkert igen:
www.cd-wow.co.uk
www.bensonsworld.co.uk
www.blackstar.co.uk

Devast8or

Fra : Maria de Francis

Dato : 18-04-04 09:08

"Kenneth F" <marrerit@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvem er den bedste og billigste forhandler i har haft med at gøre,
> både over nettet og på gaden?
>
> Og det gælder også i udlandet!

I øjeblikket synes jeg www.axelmusic.dk er mest pålidelig på nettet, men
ikke nødvendigvis billigst.

I gadebutikker har jeg tit haft held med Læsehesten i Ålborg, der også
sælger brugte film i perfekt stand. Her for nylig havde han f. eks -50 % på
alt. Der røg lige 30 DVDs mere på hylderne ved den lejlighed.
Ellers Stereo Studio, der tit har gode tilbud.

Mvh Maria
--
"Life is what happens to you while you're busy making other plans."
- John Lennon

Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~

Dato : 18-04-04 09:14

"Kenneth F" <marrerit@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvem er den bedste og billigste forhandler i har haft med at gøre,
> både over nettet og på gaden?
>
> Og det gælder også i udlandet!

Jeg undrer mig over, at www.laserdisken.dk nævnes så sjældent. De har et
langt større udvalg end det meget begrænsede på Cd Wow, og når det gælder
Region1 dvd'er er Laserdisken ofte det billigste jeg har kunnet finde.

Mikkel

Fra : ML-78

Dato : 18-04-04 15:59

Mikkel Møldrup-Lakjer skrev:

> Jeg undrer mig over, at www.laserdisken.dk nævnes så sjældent.

En god forhandler, men desværre meget dyre. Jeg køber næsten kun danske
udgivelser der, da de har samme pris som hos de fleste andre.

> De har et
> langt større udvalg end det meget begrænsede på Cd Wow, og når det
gælder
> Region1 dvd'er er Laserdisken ofte det billigste jeg har kunnet finde.

Så har du vist ikke kigget særligt grundigt. Laserdisken er typisk de
dyreste, man overhovedet kan finde når det gælder udenlandske udgivelser
(både region 1 og 2). Det sker ikke sjældent, at film der på nettet
koster ca. 150-180 kr. koster ca. 250-300 kr. hos Laserdisken. Jeg er
enig i, at CD-Wow's udvalg er alt for lille, men et langt bedre
alternativ er www.futureent.com.

ML-78

Fra : Peter Heide

Dato : 20-04-04 01:18

Næsten lige meget hvad jeg har søgt har Laserdisken det
ALDRIG på lager, når man besøger deres Københavns-afd.

Gider simpelthen ikke gå derned mere.

Fra : Erik

Dato : 20-04-04 07:48

Peter Heide wrote:
> Næsten lige meget hvad jeg har søgt har Laserdisken det
> ALDRIG på lager, når man besøger deres Københavns-afd.
>
> Gider simpelthen ikke gå derned mere.

Hvis det er udenlandske dvd'er, du går efter, så kan det jo skyldes, at de
faktisk ikke må sælge dem længere i butikkerne, og udvalget derfor er
begrænset. Desuden så kan man jo checke lagerstatus i de enkelte butikker
hjemmefra.

Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~

Dato : 20-04-04 07:50

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Næsten lige meget hvad jeg har søgt har Laserdisken det
> ALDRIG på lager, når man besøger deres Københavns-afd.
>
> Gider simpelthen ikke gå derned mere.

Men de er gode og billige til Region1-import fra USA

Mikkel

Fra : Erik

Dato : 20-04-04 08:10

Mikkel Møldrup-Lakjer wrote:

> Men de er gode og billige til Region1-import fra USA

Arh, billige ved jeg nu ikke ligefrem, om Laserdisken er. Axel er da normalt
noget billigere og giver en god service (for slet ikke at tale om de
udenlandske alternativer).

Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~

Dato : 20-04-04 08:43

"Erik" <virker@ikke.dk> skrev i en meddelelse

> Arh, billige ved jeg nu ikke ligefrem, om Laserdisken er. Axel er da
normalt
> noget billigere og giver en god service (for slet ikke at tale om de
> udenlandske alternativer).

Jeg har i forbindelse med køb sammenlignet en række amerikanske dvd'er på de
to sites, og Laserdisken var i flere tilfælde billgere...

Mikkel

Fra : ML-78

Dato : 20-04-04 08:45

> Men de er gode og billige til Region1-import fra USA

Nej, det er jo netop der, de er meget dyre. Man kan typisk købe filmene
billigere gennem deres MovieWorld-forretning, men det er stadig næsten
altid dyrere end at købe dem andre steder.

ML-78

Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~

Dato : 20-04-04 08:54

"ML-78" <dsl79866@NOSPAMvip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Nej, det er jo netop der, de er meget dyre. Man kan typisk købe filmene
> billigere gennem deres MovieWorld-forretning, men det er stadig næsten
> altid dyrere end at købe dem andre steder.

OK - jeg troede at det var indlysende at det var Movie World jeg mente. Det
er jo ulovligt for Laserdisken selv at sælge R1-dvd'er!

Men jeg vil da gerne høre, hvilke andre steder du siger er billigere end
Movie World.

Mikkel

Fra : ML-78

Dato : 20-04-04 09:53

> OK - jeg troede at det var indlysende at det var Movie World jeg
mente. Det
> er jo ulovligt for Laserdisken selv at sælge R1-dvd'er!

Nope. Kun hvis en dansk distributør har forbudt dem det, og det vil
sige, at det typisk kun er de mest almindelige titler, der forbydes.
Laserdisken sælger jo også en del R1 DVD'er fra bl.a. Image, Criterion,
VCI osv.

> Men jeg vil da gerne høre, hvilke andre steder du siger er billigere
end
> Movie World.

www.futureent.com for eksempel, men generelt alle steder, der forhandler
R1 DVD'er. Det kan selvfølgelig have noget at gøre med, hvilke film man
køber, men det er de erfaringer jeg har fra både de mere specielle ting
samt mainstream-titler. Bare for sammenligningens skyld:

Pusher: £15.99 (179 kr.) hos FE, 199 kr. hos MT
Fall of the House of Usher: £6.99 (78 kr.) hos FE, 129 kr. hos MT
Jaws: £8.99 (100 kr.) hos FE, 129 kr. hos MT
Deep Impact: £9.99 (112 kr.) hos FE, 149 kr. hos MT

Og det er bare tilfældigt valgte titler. Jeg har tidligere stødt på
tilfælde hvor prisen var ca. den samme, men jeg kan aldrig huske at have
set nogen, hvor de var billigere.

ML-78

Fra : ML-78

Dato : 20-04-04 12:45

ML-78 skrev:

> [snip]

I stedet for "MT" skulle der selvfølgelig stå "MW" for MovieWorld.

ML-78

Fra : Kenneth F

Dato : 21-04-04 07:32

"ML-78" <dsl79866@NOSPAMvip.cybercity.dk> wrote in message news:<c62od1$crm$1@news.cybercity.dk>...

> [...]
>
> Og det er bare tilfældigt valgte titler. Jeg har tidligere stødt på
> tilfælde hvor prisen var ca. den samme, men jeg kan aldrig huske at have

Hvad skal du gange det der tegn £ med, for at det bliver dansk, og det er euro ikke?

Fra : ML-78

Dato : 21-04-04 08:53

Kenneth F skrev:

> Hvad skal du gange det der tegn £ med, for at det bliver dansk, og det
er euro ikke?

£ betyder engelske pund, og kursen da jeg skrev det i går var 11,17 kr.

ML-78

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 21-04-04 11:31

marrerit@hotmail.com (Kenneth F) wrote

> Hvad skal du gange det der tegn £ med, for at det bliver dansk, og det er euro ikke?

Det er bitiske pund og på http://www.xe.com/ucc/ kan du veksle imellem
alle de valuta du ønsker.
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Kenneth F

Dato : 18-04-04 09:46

Bedste: www.Laserdisken.dk
Billigste: www.softxchange.dk / www.rottencotton.com

www.rottencotten.com er mest for gyserfilm, skriv en mail til dem om
en film du godt kunne tænke dig, og du har den 7 dage efter til små
penge.

På gaden er det forskelligt, men Stereo Studio, Føtex og Axelmusic.

Fra : Morten DH

Dato : 18-04-04 11:33

> [...]
>
> www.rottencotten.com er mest for gyserfilm, skriv en mail til dem om
> en film du godt kunne tænke dig, og du har den 7 dage efter til små

Pas lige på skrivefejl i det nederste link - den side starter en masse
skrammel og forsøger at få dig til at installere diverse skrammel...

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 18-04-04 10:50

Kenneth F escribió / skrev

> Hvem er den bedste og billigste forhandler i har haft med at gøre,
> både over nettet og på gaden?

Jeg kan anbefale:

www.cd-wow.com
www.dddhouse.com (superbillige asiatiske udgivelser)
www.futureent.com
www.sendit.com (tid1ligere blackstar)
www.play.com (Nu leverer de også til DK)

--
Publica fotos de tu Cine en Casa en
http://www.intercambiodvd.com/CineEnCasa

Fra : Kitty

Dato : 18-04-04 11:45

> www.play.com (Nu leverer de også til DK)

sender Play.com stadig fra Jersey så der kommer told+gebyr på, eller har de
fundet en løsning?

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 18-04-04 12:02

Kitty escribió / skrev

> sender Play.com stadig fra Jersey så der kommer told+gebyr på,
> eller har de fundet en løsning?

Jeg må indrømme at jeg ikke ved det. Jeg har aldrig fået told påhæftet
frorsendelser fra play.

Fra : vemrd?

Dato : 20-04-04 06:23

play.com er billig, og jeg kan godt lide, at den pris der er angivet,
er det man betaler. Ingen gebyrer eller andet.
Laserdisken er dyr, men det er et glimrende netsted for at sammenligne
udgaver. Er man f.eks. til SE, ja så fremgår det klart, hvilken udgave
man skal have. Det er muligt, at de ikke dur som butik, men som
netbutik kan de skaffe det mest utrolige.

Fra : Jesper

Dato : 18-04-04 11:38

Kenneth F <marrerit@hotmail.com> wrote:

> Hvem er den bedste og billigste forhandler i har haft med at gøre,
> både over nettet og på gaden?
>
> Og det gælder også i udlandet!

Prøv at søge på Froogle, de er i stand til at finde den billigste
forhandler i USA af en bestemt film.
--
Love never dies, although it may smell like it from time to time.
- Archibald Q. Stanton

Fra : Devast8or

Dato : 18-04-04 13:56

Kenneth F wrote:
> Hvem er den bedste og billigste forhandler i har haft med at gøre,
> både over nettet og på gaden?
>
> Og det gælder også i udlandet!

Der er også eBay, der kan man godt finde nye varer.

Devast8or

Fra : Brian P

Dato : 19-04-04 20:02

"Kenneth F"
> Hvem er den bedste og billigste forhandler i har haft med at gøre,
> både over nettet og på gaden?
>
> Og det gælder også i udlandet!

Jeg har flere gange med stor tilfredshed handlet med deepdiscountdvd.com,
men det kan ikke garanteres at der ikke kommer told og moms og
postdanmark-gebyr på.

Fra : Rapper

Dato : 21-04-04 17:43

"Kenneth F" <marrerit@hotmail.com> wrote in message
> Og det gælder også i udlandet!

Vil anbefale CD-Wow som mange andre, men iøvrigt lige vise Hong Kong sitet
hvor der ofte er endnu mere at spare end på den engelske. Og pakken kommer
fra Malmö alligevel :)

www.cd-wow.com.hk

De har ikke de samme titler som http://www.cd-wow.com/, men de er som sagt
oftest billigere. Har handlet der helt uden problemer flere gange. Begge
(dvs. alle, der er faktisk flere, kan bare ikke huske dem) er med gratis
levering.

Brug www.valutakurser.dk til at omregne fra HK$ til DKR.

--
Mvh Rasmus
MSN: rasmuswesth|snabel-a|hotmail|punktum|com

Fra : Jesper

Dato : 21-04-04 17:54

Rapper <unvalidm@il.dk> wrote:

> [...]
> oftest billigere. Har handlet der helt uden problemer flere gange. Begge
> (dvs. alle, der er faktisk flere, kan bare ikke huske dem) er med gratis

Meget tung side at loade, brug Yahoo Finance i stedet:

http://finance.yahoo.com/m3?u

Fra : Beeblebrox

Dato : 22-04-04 11:17

Jesper wrote:
> Meget tung side at loade, brug Yahoo Finance i stedet:
>
> http://finance.yahoo.com/m3?u

Eller min personlige favorit:

http://www.oanda.com/converter/classic

Vh,