Kill Bill: Vol. 2 **Possible Spoilers**
Fra : Lars Ehlers

Dato : 17-04-04 07:03

Fed fortsættelse/slutning på Kill Bill!! Handlingen fortsætter
naturligvis, hvor Vol. 1 slap, men der er skruet en anelse ned for
tempoet, og der er tid til at nyde QTs flotte visuelle stil. Hvor Vol
1. havde kraftig inspiration fra japanske kung fu film, så er der mere
spaghettiwestern over Vol. 2.

Der er naturligvis plads til fede actionscener, men der er knap så
meget blod i Vol. 2. Men flere tårer....

Jeg glæder mig til at se Vol. 1 og 2 som een sammenhængende film, som
rygterne siger vil komme på markedet senere.

Og endeligt får Black Mamba et navn!

--
Lars Ehlers, San Francisco

Fra : Lampen

Dato : 19-04-04 17:15

Ham den gamle Kung-Fu Master er simpelthen for sjov :)

Fra : keldorff

Dato : 20-04-04 12:31

.....det glæder vi os til at se når den får premiere...........

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 21-04-04 20:37

"Lampen" <x@x.x> wrote in message
> Ham den gamle Kung-Fu Master er simpelthen for sjov :)

Hehe ja han er meget sjov :P

Men jeg havde simpelthen aldrig troet på Quentin Tarantino da han udtalte
"Så kan jeg altid lave en 2'er hvor de bare snakker lidt"

Well unfortunately he did!

Mvh. en lidt trist Martin :-/

Fra : Henrik 'Egern' Jense~

Dato : 23-04-04 08:39

Lars Ehlers skrev i en meddelelse
> Jeg glæder mig til at se Vol. 1 og 2 som een sammenhængende film, som
> rygterne siger vil komme på markedet senere.

Jeg var til marathon i går i BioCity Aalborg, og så dem sammenhængende (kun
afbrudt af en pause), og vil sige, at de fungerer HELT KLART bedst sammen.
Hvor Vol. 1. har minimal historie og meget grafisk vold (hvis det kan kaldes
det), kompenserer Vol. 2 for det.

Jeg ville da være skuffet, hvis jeg kun havde set Vol. 1. og så måtte vente
på Vol. 2. Jeg tror heller ikke, det har været ret svært for QT at lave
Vol.1, da det rent fortællemæssigt ikke er det store, og slagene er heller
ikke noget 'usædvanligt' for QT. (elskede dog referencerne til Pulp
Fiction.... sqaure, Apples, osv.). Og i kampscenerne, hvor de 'svæver' var
som regel i 2 farver (sort/hvid eller rød/sort), så det har ikke været svært
at computerbehandle dem.

Men sagt til allersidt... det var værd at se filmen(e)...

-- HEJ
..........don't be square......

Fra : Silver

Dato : 24-04-04 18:00

(elskede dog referencerne til Pulp
> Fiction.... sqaure, Apples, osv.).

Hehe ja osse her, jeg forventede hende næsten at forme firkanten med sine
fingre men det var nok lidt for in your face reference :D

Silver.