Gode forslag søges
Fra : Rigor Mortis

Dato : 16-04-04 19:28

Jeg har ikke ret meget forstand på musik.
Andet end at jeg kan lide at høre det, forstås.

Men jeg skal bruge nogle forslag til noget musik til et opvarmningsprogram.

Og nu skal I spidse ørene, for nu bliver det nemlig teknisk...

I det følgende fortæller jeg lidt om hvad jeg skal bruge hver enkelt slags
musik til, for at I kan få en idé om hvad det hele går ud på.

Det der egentlig betyder noget, er måske oplysningerne i paranteserne.

Jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig med mit projekt og komme med et
par gode forslag til hvad der virker.

På forhånd tak...

Jeg skal bruge:

Hurtig, frisk musik
til lidt langsom opvarmning
(5-6 sek. for 16 taktslag)

Svingende musik
til bevægelse i de store vigtige led
(7-8 sek. for 16 taktslag)

Rytmisk musik
til styrkeopvarmning
(8 sek. for 16 taktslag)

Hurtig, frisk musik (igen)
til at få pulsen på max.
(4-6 sek. for 16 taktslag)

Glidende musik (stressless)
til afspænding
(9 eller flere sek. for 16 taktslag)

--
RM

Fra : icjinu

Dato : 19-04-04 22:58

Rigor Mortis wrote:
> [...]
>
> Det der egentlig betyder noget, er måske oplysningerne i paranteserne.
>
> Jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig med mit projekt og komme med et

du kan gå ind på www.di.fm , her er der noget online radio i forskellige
genre, bl.a. noget heftigt techno med et solidt beat... du kan jo høre
om der er noget der ville passe til opvarmningen dér og så kan du se
hvad sangen hedder der bliver spillet.

mvh icjinu