Navman iCN 630
Fra : SB

Dato : 15-04-04 21:31

overvejer at købe en Navman iCN 630 til min ferie til frankrig til sommer
den ser ud til at få en fin kritik
Nu kan jeg bare se at ved at købe den i USA hos
http://www.pcrush.com/prodspec.asp?ln=1&itemno=76448&refid=1257

kan få den til omkring 4700 kr. kontra de godt 12.000 den koster her i DK

Nogen der ved om man kan hente/købe dansk software og som stadig vil passe
til den, så man får de aktuelle afstanne i km.
Formoder den amerikanske regner i miles mod vores kilometer, og ville jo
helt have det i km.

Søren

Fra : Jørgen L

Dato : 15-04-04 21:54

> [...]
> til den, så man får de aktuelle afstanne i km.
> Formoder den amerikanske regner i miles mod vores kilometer, og ville jo

Km kan du nok bare sætte den op til, det kan jeg i alt fald på min SPIII.
Men jeg tror dit problem bliver nærmere at der ikke er EU kort i den, kun
US, så du skal stadig købe kortet og hvad det koster ved jeg ikke.

Ellers prøv at spørge i news:dk.teknik.satellit.navigation

Hilsen Jørgen

---

Fra : Henrik Olsen \(OZ3AG~

Dato : 16-04-04 18:48

Hej Søren
Desvære er det nok en dårlig idè. Du har ikke taget højde for told. Alt
import fra USA skal der betales told af.
Husk den skal også opdateres til europæisk forhold. Så prisen lander sikkert
i nærheden af de 12.000.
Derved kan det ikke betale sig.

Hilsen Henrik

Fra : phk

Dato : 19-04-04 16:47

"SB" <sfb(slet-dette)@privat.dk> skrev i en meddelelse
> overvejer at købe en Navman iCN 630 til min ferie til frankrig til sommer

Du kan købe en SPIII Deluxe af mig med kort over hele Europa.
Pris 4.000,- kr.

--
Per, Esbjerg

Fra : SB

Dato : 20-04-04 22:12

> "SB" <sfb(slet-dette)@privat.dk> skrev i en meddelelse
>
> Du kan købe en SPIII Deluxe af mig med kort over hele Europa.
> [...]

Ved snart ikke rigtig, så vil du vel også have den øl du mener jeg skylder
dig

Hvordan finder jeg lige dig? kan du evt maile et tlf nr. til mig?

Søren