Muse på Roskilde?
Fra : Lotte

Dato : 15-04-04 07:40

Jeg har ad afveje hørt at Muse kommer på Roskilde, er der nogle her der kan
bekræfte dette?

Lotte

Fra : Martin Helbo

Dato : 15-04-04 08:03

"Lotte" <lottejuul@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har ad afveje hørt at Muse kommer på Roskilde, er der nogle her der
kan
> bekræfte dette?

Det fremgår af Muse's egen side at de gør. Men de er ikke nævnt på
Roskilde's side.

--
Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : Lotte

Dato : 15-04-04 09:07

hmm....hvor står det lige præcist?, jeg synes ikke jeg kan opfange noget om
roskilde derinde...

Fra : Ukendt

Dato : 15-04-04 10:19

> hmm....hvor står det lige præcist?, jeg synes ikke jeg kan opfange noget
om
> roskilde derinde...

Se under "Tour Dates" og så 2004 - scroll ned til juli, så står der noget
med headline tent den 4.juli i roskilde...

Fra : Ukendt

Dato : 15-04-04 10:21

Og så så jeg lige, at de har taget det af programmet... Det er skuda noget
værre øv!
Nåh, men så må man se/høre noget andet musik... Muse kommer altså ikke på
roskilde

Fra : Jacob Nielsen

Dato : 15-04-04 16:41

"Øistein Wind Willassen" <oistein.wind.snabel - a.gmx.net> wrote in message
> [...]
> værre øv!
> Nåh, men så må man se/høre noget andet musik... Muse kommer altså ikke på

Det kunne jo også bare tænkes at Roskilde har bedt dem tage det af
programmet indtil det bliver offentligtgjort i en
pressemeddelese ;)

Mvh. Jacob