Skærme
Fijala 3554
samsung nf 959 og knurren ??!!
Fra : Jakob

Dato : 15-04-04 07:06

´Jeg er lige blevet indehaver af en samsung nf959. Den har et forrygende
billede men den knurrer temmelig meget når den er tændt. Derfor vil jeg
lige høre om de alle gør det eller jeg skal have den byttet ???

Venlig hilsen

Jakob

Fra : M.Kay

Dato : 15-04-04 09:03

I know it's awful, but Jakob wrote to everybody in dk.edb.hardware.skaerm
saying:

> ´Jeg er lige blevet indehaver af en samsung nf959. Den har et forrygende
> billede men den knurrer temmelig meget når den er tændt. Derfor vil jeg
> lige høre om de alle gør det eller jeg skal have den byttet ???

Min gør det ikke. Den hyler til gengæld i takt med dioden, når den er stand
by.

--
Kay

Fra : Jakob

Dato : 15-04-04 09:55

> Min gør det ikke. Den hyler til gengæld i takt med dioden, når den er stand
> by.

OK, tak for svaret, det problem din har har jeg hørt før, men det har
min så ikke

Hygge

Jakob

Fra : Ukendt

Dato : 15-04-04 09:08

"Jakob" <nomail@nomail.no> skrev i en meddelelse
> ´Jeg er lige blevet indehaver af en samsung nf959. Den har et forrygende
> billede men den knurrer temmelig meget når den er tændt. Derfor vil jeg
> lige høre om de alle gør det eller jeg skal have den byttet ???

Knurrer? Ikke piver? Nåh, men min siger ihvertfald ikke noget når den er
tændt, så det kan vel ikke være helt normalt. Prøv med en bytter.

Fra : Jakob

Dato : 15-04-04 09:53

> Knurrer?

Ja lidt som en dårlig elsparepære, sådan en "elektrisk" summen.

Hygge

Jakob

Fra : Jakob

Dato : 15-04-04 09:54

> Knurrer? Ikke piver? Nåh, men min siger ihvertfald ikke noget når den er
> tændt

Heller ikke hvis du er helt tæt på ?

Hygge

Jakob

Fra : M.Kay

Dato : 15-04-04 14:53

I know it's awful, but Jakob wrote to everybody in dk.edb.hardware.skaerm
saying:

> Heller ikke hvis du er helt tæt på ?

Jo sgu du har ret .. det sagde "dunk".

--