ANmeldelser af nyt dansk musik, hvor?
Fra : Anders H. Jørgensen

Dato : 28-04-01 11:12

Hvor går I hen hvis I eks gerne vil se anmeldelser af Souvenirs og
Brdr. Olsens nye albums?

--
Interesseret i fodbold?

Kig ind på nyhedsgrupperne dk.sport.fodbold og dk.sport.fodbold.engelsk

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 28-04-01 19:27

"Anders H. Jørgensen"
> Hvor går I hen hvis I eks gerne vil se anmeldelser af Souvenirs og
> Brdr. Olsens nye albums?

Aviser? Eller avisers websites. Kender ikke rigtig andre muligheder
på nettet.

--
Peter Brandt Nielsen
http://w1.1537.telia.com/~u153700010

Fra : Johnny Bonde

Dato : 29-04-01 23:54

f. eks www.underholdningsnettet.dk

--

Kjærlig hilsen Mr Smile

Din fest bli'r festligere med den gode musik fra: www.festmusik.dk
Hvad sker der i populærmusikkens verden?
Tjek www.Underholdningsnettet.dk - så får du svar!
Vind 3 lækre Anni Filt CD'er. - Læs Jernladyens mening om Præstationsangst - Vind Windows Earmaster

Fra : Jacob

Dato : 29-04-01 20:14

> Hvor går I hen hvis I eks gerne vil se anmeldelser af Souvenirs og
> Brdr. Olsens nye albums?

Tjaa...www.g.dk (gaffas hjemmeside) har da en masse anmeldelser af dansk
musik...jeg tvivler dog på at du lige finder Brdr Olsen der.

---Jacob---