TDC Pro@ccess Hvordan åbner jeg port 17478~
Fra : Kenneth Betting

Dato : 28-04-01 11:11

Hej jeg har TDC Pro@ccess 512/512 jeg er jo rimlig glad for min nye linie
men der jeg er lidt af en spille freak vil jeg hører om der er nogle som kan
hjælpe mig med Flg. problem.

You will need to open port 17478 (0x4446) UDP to access Land Warrior online
from behind a firewall

På forhånd tak

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 28-04-01 11:08

"Kenneth Betting" <l.pihl@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> men der jeg er lidt af en spille freak vil jeg hører om der er nogle som

Kontakt salg (80808031) og bed om en konfigurationsændring.

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 28-04-01 12:08

"Martin Højriis Kristensen" <hoejriis@SLETDETTEiname.com> skrev i en
meddelelse news:9ce4od$1oc6$1@tnews.inet.tele.dk...

> Kontakt salg (80808031) og bed om en konfigurationsændring.

Så kører pengemaskinen igen.

Sælg et billigt produkt, lav en del begrænsninger og scor kassen for at lave
det brugbart.

Minder om de der smarte ( næsten ) gratis elektroniske telefonsvarere, som
nogle tilbyder.
Det er gratis at få en telefonsvarer, men for at aflytte den skal du
selvfølgelig betale.

Måske skulle man vælge at købe access et sted, hvor der ikke er sat
begrænsninger op.

Men sådan noget finder man vel tit ud af bagefter, hvis man ikke har lavet
lidt benarbejde først.

Mvh HAA:

Fra : Peter Brodersen

Dato : 28-04-01 12:15

On Sat, 28 Apr 2001 13:08:27 +0200, "Henrik Aarfeldt"
<rivmin@rivmin.dk> wrote:

>Sælg et billigt produkt, lav en del begrænsninger og scor kassen for at lave
>det brugbart.

Min erfaring: I øjeblikket er de nu flinke til at lave simple
konfigurationsændringer uden at bon'e for det.

>Måske skulle man vælge at købe access et sted, hvor der ikke er sat
>begrænsninger op.

Fx hvor man ikke kan modtage opkald på telefonen, har problemer med at
få klartone, støj på linien og i det hele taget få kvæstet andre dele,
blot pga. sit valg af internet-udbyder? ;)

>Men sådan noget finder man vel tit ud af bagefter, hvis man ikke har lavet
>lidt benarbejde først.

Det er jeg til gengæld enig i.

--
- Pede
Professionel nørd

Tilhørsforhold/disclaimer: http://www.ter.dk/disclaimer/

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 28-04-01 13:40

"Peter Brodersen" <professionel@nerd.dk> skrev i en meddelelse

> Min erfaring: I øjeblikket er de nu flinke til at lave simple
> konfigurationsændringer uden at bon'e for det.

Fin service.

> Fx hvor man ikke kan modtage opkald på telefonen, har problemer med at
> få klartone, støj på linien og i det hele taget få kvæstet andre dele,
> blot pga. sit valg af internet-udbyder? ;)

Tja...når man skal sørge for telefonien også, så medfører det en del oplagte
problemer.
Specielt når man ikke er herre over hele strækningen ud til slutbrugeren.
Personligt ville jeg selv vælge et produkt, der holder access og min
telefoni adskilt.

Mvh HAA

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 28-04-01 14:26

On 28 apr 2001 Henrik Aarfeldt uttered some barely human sounds which I
was able to translate into <tQyG6.315$Jd1.250109145@news.mobilixnet.dk>:

>Tja...når man skal sørge for telefonien også, så medfører det en del
>oplagte problemer.

Jeg kender da en udbyder, der klarer det uden problemer

--
Lars Kyndi Laursen
Ikke-repræsenterende som altid

Tyrael: "Not your fault. Tell me, Marius. How was it not your fault?"

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 28-04-01 19:21

"Lars Kyndi Laursen" <spam_me_senseless@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kender da en udbyder, der klarer det uden problemer

Tillykke !

Fra : Bobby McFr@g'it

Dato : 01-05-01 08:27

"Peter Brodersen" <professionel@nerd.dk> wrote in message

> Min erfaring: I øjeblikket er de nu flinke til at lave simple
> konfigurationsændringer uden at bon'e for det.

Er du sikker på det er TDC du snakker om?

- Bobby

Fra : Peter Brodersen

Dato : 01-05-01 21:08

On Tue, 1 May 2001 09:26:46 +0200, "Bobby McFr@g'it" <bk@handshake.dk>
wrote:

>Er du sikker på det er TDC du snakker om?

Øh, ja? Bange for at få bristet nogle illusioner?

Fra : Bobby McFr@g'it

Dato : 02-05-01 09:33

> Øh, ja? Bange for at få bristet nogle illusioner?

Hehe... nej, er bare overrasket :)

- Bobby

Fra : Hauge

Dato : 28-04-01 12:19

Hejsa

"Henrik Aarfeldt" <rivmin@rivmin.dk> wrote in message
> Så kører pengemaskinen igen.
>
> Sælg et billigt produkt, lav en del begrænsninger og scor kassen for at
lave
> det brugbart.

Så skulle privatkunden vel bare have valgt et andet produkt, fx. Netexpress
istedet for, for der er ingen begrænsninger.

Mvh Hauge

Fra : Bobby McFr@g'it

Dato : 01-05-01 08:27

"Hauge" <hauge@CUThrcnet.dk> wrote in message

> Så skulle privatkunden vel bare have valgt et andet produkt, fx.
Netexpress
> istedet for, for der er ingen begrænsninger.

Ja, og gå glip af et lækkert fast ip-nummer :(

- Bobby

Fra : jan@stevns.net

Dato : 28-04-01 22:17

"Henrik Aarfeldt" <rivmin@rivmin.dk> skrev :

>Sælg et billigt produkt, lav en del begrænsninger og scor kassen for at lave
>det brugbart.

Pro@ccess er et erhvervsrettet produkt, hvor spil nok ikke har været
en del af ideen bag.
--
jan@stevns.net - www.stevns.net

Fra : Bobby McFr@g'it

Dato : 01-05-01 08:26

"Martin Højriis Kristensen" <hoejriis@SLETDETTEiname.com> wrote in message

> Kontakt salg (80808031) og bed om en konfigurationsændring.

Eller gå ind på Efficient Networks hjemmeside og download manualen til din
Speedstream router. Dér finder du et sødt lille hack, så du ka' ændre i
opsætningen :)

- Bobby

Fra : Remi Provost

Dato : 28-04-01 17:31

Du skal ind og ændre i routerens opsætning, hvis du aldrig har rodet med
routere før, vil jeg holde fingrene væk... men hvis du har mod på det,
findes der en løsning uden at du bliver flået af TDC....

/rp

Fra : Jimmy Nielsen

Dato : 28-04-01 23:21

"Remi Provost" <remi_provost@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Du skal ind og ændre i routerens opsætning, hvis du aldrig har rodet med
> routere før, vil jeg holde fingrene væk... men hvis du har mod på det,
> findes der en løsning uden at du bliver flået af TDC....

Har du (eller nogen du kender) da prøvet det siden du ved TDC ikke flår folk
der konfigurerer routeren selv?

--
Jimmy Nielsen

Fra : Thomas Jensen - pil.~

Dato : 28-04-01 23:28

On Sun, 29 Apr 2001 00:20:52 +0200, "Jimmy Nielsen"
<jimmy-nNOSPAM@email.dk> wrote:

>"Remi Provost" <remi_provost@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
>Har du (eller nogen du kender) da prøvet det siden du ved TDC ikke flår folk
>der konfigurerer routeren selv?

der findes empiri for at sige ja til ovenstående

--
med venlig hilsen
Thomas Jensen