Skærme
Fijala 3554
Kan ikke ændre vinkel på skærm
Fra : Ukendt

Dato : 13-04-04 21:24

Hej.

Jeg har lige fået mig en Philips 170B4 - 17" TFT-skærm. Den peger meget
nedaf, og jeg kan ikke umiddelbart få ændret vinklen på skærmen. Ifølge
manualen burde man bare kunne gøre det med hænderne - men selvom jeg bruger
hvad jeg synes er meget vold i forhold til det er en fladskærm, kan jeg slet
ikke få ændret vinklen, hverken op eller ned.

Er der et magisk tag i skærmen der lige kan rette den, eller skal der meget
vold til?

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : M.Kay

Dato : 14-04-04 11:40

I know it's awful, but Jeppe Vestergaard wrote to everybody in
dk.edb.hardware.skaerm saying:

> [...]
> kan jeg slet ikke få ændret vinklen, hverken op eller ned.
>
> Er der et magisk tag i skærmen der lige kan rette den, eller skal der

Jeg har lige prøvet på en 170S? Og det gik meget fint. Sæt den ene hånd på
foden og vip skærmen foroven.
Har du en fod med vippe funktion eller er det helt oppe bag skærmen den
knækker?

--
Kay

Fra : Ukendt

Dato : 14-04-04 17:29

> [...]
> foden og vip skærmen foroven.
> Har du en fod med vippe funktion eller er det helt oppe bag skærmen den

Det er oppe bag skærmen.

Jeg har lige prøvet på din måde - den er urokkelig.

Fra : M.Kay

Dato : 15-04-04 09:01

I know it's awful, but Jeppe Vestergaard wrote to everybody in
dk.edb.hardware.skaerm saying:

> Det er oppe bag skærmen.
>
> Jeg har lige prøvet på din måde - den er urokkelig.

Hvor meget vejer du? ;)

Nå men jeg kiggede lige på den hersens 170B4 igen, og nedenunder er der en
ting man kan trykke på, måske den låser noget?

--
Kay