Så er den nye hund bestilt.
Fra : Pwh

Dato : 13-04-04 20:37

Så er jeg lige kommet hjem fra Mørkøv efter at have set hvalpene
efter en Lab(tæven) og en Rotte, de er nu 2 1/2 uge gamle og lige til at spise
Der var 3 tæver for mig at vælge imellem, og jeg bestemte mig for en der var
knaldsort med en lille hvid blis, det var hende der ver mest gang i.
Rotten var simpelthen den mest imødekommende Rotte som jeg nogensinde har mødt,
og Labben var som Labber tit er, en rigtig sød kælepotte
Så mht forældrene var der intet negativt at observerer, og hvalpene var stueopdræt
med børn rendene ud og ind hele tiden, så de bliver præget godt fra starten.
Jeg skal lige love for at Tyson fik snuset noget til mit tøj da jeg kom hjem, der har
nok været en der lugtede langt væk af hundehvalp. Nu er det bare at vente 5 1/2 uge
til jeg kan hente Angel (som hun skal hedde), hold kæft hvor jeg glæder mig
til at se Tyson når jeg kommer hjem med hvalpen, han bliver mere end lykkelig
Katten vil nok blive lidt negativ, en ting er at der kommer en hund mere, men at der
også skal til at flytte kvindfolk ind i hytten er måske for stærkt til ham

/Jens

Fra : MGA

Dato : 13-04-04 20:43

"Pwh" <deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
men at der
> også skal til at flytte kvindfolk ind i hytten er måske for stærkt til ham

Tillykke Jens - det lyder som en rigtig dejlig hund du får dig der

Husk at tage billeder så vi kan se vidunderet!

Mette

Fra : Ann Nielsen

Dato : 13-04-04 20:48

Ja STORT tillykke :)

Fra : pedellen

Dato : 14-04-04 12:35

"Pwh" skrev d. 13-04-04 20:37 dette indlæg :
> [...]
mere, men at der
> også skal til at flytte kvindfolk ind i hytten er måske for stærkt til

Hej Jens

Jeg glæder mig til at høre mere om det lille vidunder.

Pedellen

http://www.kandu.dk/

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 15-04-04 07:32

On Tue, 13 Apr 2004 21:36:36 +0200, "Pwh"
> [...]

>også skal til at flytte kvindfolk ind i hytten er måske for stærkt til ham

tillykke med den skal du så gå med 2 hunde løs nu ? det bliver vist
lidt af en ny opgave at holde styr på 2 løse så ? men det sjove bliver
så at når katten en dag er væk så ved du ikke hvilken af hundene der
har ædt den HOHOHO den dag har tyson sikkert ventet længe på, du
tror at han bliver glad for at få en ny hundeven, det gør han også,
men samtidig er det måske en del af hans plan om at komme af med
katten husk nu at hunde ikke er dumme

HUNDELOVEN
§ 3. I byer og områder med bymæssig bebyggelse er det forbudt at lade hunde færdes på gader, veje, stier eller pladser m.v., der er åbne for almindelig færdsel, uden at de enten føres i bånd eller er i følge med en person, som har fuldt herredømme over dem.

Fra : Pwh

Dato : 14-04-04 19:51

> tillykke med den skal du så gå med 2 hunde løs nu ? det bliver vist
> lidt af en ny opgave at holde styr på 2 løse så ?

Nu skal vi lige se om hun kan lærer det, men jeg vil da prøve at lærer
hende det lige som Tyson har lært det.

> [...]
> tror at han bliver glad for at få en ny hundeven, det gør han også,
> men samtidig er det måske en del af hans plan om at komme af med

Ja for helvede, det havde jeg ikke tænkt på, der er faktisk er godt måltid
i den fede kat. Nå, så havde jeg da glæde af den så længe

> husk nu at hunde ikke er dumme

Nej, de er snotdumme

Vi mødte forresten et par af dem der giver Pluto's race et dårligt ry på Engen idag.
Du ved sådan et par unge plysklippede knægte der gik med en løs han BullTerrier
der med det samme skulle spille op overfor Tyson.
Tyson satte den nu på plads meget hurtigt og den trak snuden til sig igen, det er den
første kamphund på Engen der har pustet sig op overfor ham.

/Jens