Autocamper hvor?
Fra : Ukendt

Dato : 13-04-04 11:33

Hej
Håber der er nogen herinde der eventuelt kan hjælpe mig.
Vi er nogle stykker der skal til frankrig for at se le-mans 24 timer løb, og
vil derfor gerne leje en auto camper, men problemet er at vi skal bruge den
fra onsdag den 9 juni til mandag den 14 juni og alle firmaerne der lejer
camper ud vil kun udleje fra enten fredag til fredag eller lørdag til
lørdag, så vi ender op med at skulle leje den i 2 uger, men skal jo egentlig
kun bruge den i 5-6 dage, er der eventuelt nogen herinde der har et godt
foreslag til hvad vi kan gøre, eventuelt en henvisning til nogen der
eventuelt udlejer en camper.
På forhånd tak

Mvh Brian

Fra : B.Munch

Dato : 15-04-04 17:36

hej brian.
måske kan jeg hjælpe dig
jeg er en nybagt efterlønner som har en autocamber med 5 sovepladser og 7
sæder og næsten alt i udstyr ,jeg vil gerne køre for jer mod betaling
hvor bor i og hvor mange er i
mvh.
Bent Munch. Lolland.