Sidespejle til Mazda6 ?
Fra : Torben R

Dato : 13-04-04 10:05

Har tidligere haft Mazda 626 og Emuk special spejle (se link)
http://www.emuk.com/index2.htm

men desværre findes der ikke Emuk spejle til min nye Mazda6 - øv.

Findes der andre spejle som ikke bruger "plast spændebånd", små plast-dutter
der krøller sammen
eller kræver stor sugekop på dørsiden ?

Til info, Emuk spejlene er "formstøbt" til netop den enkelte bilmodel, og de
sidder bare fast !

Der må da være andre modeller ligende Emuk ? eller ?

Torben R

Fra : phk

Dato : 13-04-04 20:48

"Torben R" <ilac@girafinet.uni2.dk> skrev i en meddelelse
> Har tidligere haft Mazda 626 og Emuk special spejle (se link)
> http://www.emuk.com/index2.htm
>
> men desværre findes der ikke Emuk spejle til min nye Mazda6 - øv.

Prøv

Mazda 6 ab Bj. 02 ( = VW Sharan) = 100 170

De sidste 6 cifre er Emuk´s "reservedelsnummer".

Søg på Mazda 6 emuk spiegel på google, så finder du garanteret noget.

Bor du Jylland/Fyn kan vi måske finde ud af at dele omkostninger ved at
hente direkte i Dyskland?

--
Per, Esbjerg

Fra : Torben R

Dato : 14-04-04 09:37

> [...]
>
> Søg på Mazda 6 emuk spiegel på google, så finder du garanteret noget.
>
> Bor du Jylland/Fyn kan vi måske finde ud af at dele omkostninger ved at

Hej Per,

Tak for dit svar. Jeg skrev mail til Emuk og fik svar med det samme:

(håber du/i kan forstå tysk )

herzlichen Dank für Ihre Anfrage.
Spezial-Caravanspiegel für Mazda 6 haben wir leider nicht in unserem
Programm und sind auch nicht in Planung.
Wir haben jedoch bei diesem Modell das Spezialspiegelmodell des Sharan
(Unsere Art.-Nr.100170) getestet und diese passen einwandfrei.
Der Nachteil ist jedoch, das die Form des Gehäuses sehr stark von den
Caravanspiegeln abweicht. Zu Ihrer Information erhalten Sie von uns Bilder
des VW Sharan am Mazda 6 Gehäuse. Bitte wenden Sie sich an Ihren
Caravan-Fachhändler.
Zudem bestände auch die Möglichkeit das Universalspiegel-Modell bei dem
Mazda 6 Fahrzeug zu verwenden!
Mit freundlichen Grüßen
EMUK GmbH

Der var vedhæftet 4 stk. billeder og det ser ud til at Sharan/Galaxy spejlet
passer ok.

Jeg regner med at bestille hos "Otto" et eller andet næsten lige overfor
Pötz grænsehandel, der koster
de omkring EUR 70,00.

Torben R

Fra : phk

Dato : 14-04-04 11:59

> [...]
spejlet
> passer ok.
>
> Jeg regner med at bestille hos "Otto" et eller andet næsten lige overfor

Hvor bor du - Jylland/Fyn? :)
Jeg mangler Emuk Golf III spejle :)

--
Per, Esbjerg

Fra : Torben R

Dato : 14-04-04 12:55

> Hvor bor du - Jylland/Fyn? :)
> Jeg mangler Emuk Golf III spejle :)
>
> --
> Per, Esbjerg

Hej Per,

Prøv at kigge på http://www.immlerplane.de/

Otto er i Flensburg, og de har en forespørgsels formular på deres website,
og vil sikkert gerne
sende til DK. Jeg har lige spurgt på pris for Emuk Sharan spejlene.

Mvh Torben (der bor i Jylland)

Fra : phk

Dato : 14-04-04 22:28

> Otto er i Flensburg, og de har en forespørgsels formular på deres website,
> og vil sikkert gerne
> sende til DK. Jeg har lige spurgt på pris for Emuk Sharan spejlene.

Jeg var inde hos Immler for at få et sæt spejle til en Golf III. Det kunne
de ikke skaffe. De ringede endda - angiveligt - til en eller anden for at få
den besked. Efterfølgende har jeg fået at vide at de godt kan skaffe - men
prisen er lidt højere end hos andre tyske forhandlere.

Jeg mener jeg engang har været forbi en Knausforhandler syd for Celle. Det
var faktisk et stort campingsupermarked. Måske skulle jeg køre forbi der
igen :)

> Mvh Torben (der bor i Jylland)

Midt/Sønderjylland - så kan vi da godt finde ud af et eller andet. Regner
med at daller en tur ned over for at finde ud af et eller andet på et
tidspunkt - men hvis du kommer først kommer jeg gerne forbi og afhenter på
din bopæl.

--
Per, Esbjerg

Fra : Gismo

Dato : 14-04-04 23:28

phk wrote:

> Jeg mener jeg engang har været forbi en Knausforhandler syd for
> Celle. Det var faktisk et stort campingsupermarked. Måske skulle jeg
> køre forbi der igen :)

Kan vi få en nærmere rute beskrivelse??

Gismo.

Fra : phk

Dato : 15-04-04 00:05

"Gismo" <baatnakkedummy @hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Kan vi få en nærmere rute beskrivelse??

Jeg kan ikke komme det nærmere end at jeg husker det som værende syd for
Celle. Men tyske knaussider må kunne finde en forhandler der? Skulle have
været i seng for lang tid siden, så jeg har desværre ikke tid lige nu :)

--
Per, Esbjerg