Ny gulvvarme det er SKØNT
Fra : Flemming Udbj?rg

Dato : 13-04-04 07:59

Jeg har fået ny CV og lagt ny gulvvarme i den. Det er SKØNT og kan
varmt anbefales. Der er flere gode mærker på markedet, men vi fandt et
forholdsvist ukendt mærke, som vi klart kan anbefale: Klik ind her:
http://www.bricon.dk/folie.htm

- og det gør ikke spor, at det faktisk er en del billigere end de
konkurrerende produkter :).

Vi havde et andet, og noget dyrere, varmeprodukt i vores tidligere
vogn, men lod det sidde i, da vores søn overtog vognen. Vi er ikke i
tvivl om, at det er det nye produkt vi vil anbefale !

Og nej - jeg er ikke ansat i Bricon og får ikke procenter.

Fra : Hans Jørgen

Dato : 13-04-04 15:14

Flemming Udbj?rg wrote:
> Jeg har fået ny CV og lagt ny gulvvarme i den. Det er SKØNT og kan
> varmt anbefales.

Ja varmt anbefales !
Ja du har ret, jeg lagde også gulvvarme på i påsken godt nok et andet
fabrikat end du nævner men du godeste hvor vi nyder det - og sutskoene røg
af, bare for at nyde gulvvarmen.
På min side kommer der en beskrivelse med billeder af hvor nemt det var - er
ved at skrive det nu.

--
Venlig hilsen
Hans Jørgen

Fra : Hans Jørgen

Dato : 19-04-04 09:32

> På min side kommer der en beskrivelse med billeder af hvor nemt det
> var - er ved at skrive det nu.

Skulle nogen have lyst til at læse om hvordan jeg monterede min gulvvarme
kan det nu ses på http://www.campingstuff.dk med et link til teksten på
forsiden.