appenzeller sennen
Fra : steen

Dato : 12-04-04 22:05

Hej,

Hvilket prisleje ligger AS i..??

hygge
--
steen - menzi.dk
         Ready for OpenOffice?
---

Fra : MissXX

Dato : 14-04-04 11:24

Hej Steen

Jeg tror desværre at du må vente længe på en appenzeller sennenhund.

Jeg har selv 2 berner sennenhunde, som jeg udstiller en del. Har vel
været af sted 10-15 gange. På DKK-udstillinger er berner sennen og
appenzeller sennen i samme gruppe, og skal derfor udstilles sammen. Og
kun én gang har jeg set en enkelt appenzeller. Så de er desværre ikke så
udbredte.

Men hvorfor har du netop forelsket dig i denne race?

http://www.kandu.dk/

Fra : Bufas

Dato : 14-04-04 17:51

"MissXX" <MissXX.news@kandu.dk> skrøv in

> [...]
> så udbredte.
>
> Men hvorfor har du netop forelsket dig i denne race?

Hey !

Jeg har selv udstillet min AS på de fleste udstillinger de sidste par
år, og jeg ved at før den tid har, Monrad, Razco (min hunds far) været
udstillet en hel del gange, og både to af hans søstre, hans mor, niece
og to halv-lillesøskende er også blevet udstillet...

Ja, de er desværre ikke så udbredte, med hjemmesider på nettet går det
nu noget bedre Da jeg søgte oplysninger i sin tid, var der INTET på
dansk, men i dag er der, så vidt jeg kender til, 4 hjemmesider på dansk
om AS ;.) det må da siges at være en klar forbedring *S*

Mange hilsner

Bufas

--

ICQ # 44 63 61 65
Husk hundechat hver søndag fra kl 20 på www.hundechat.dk

Fra : Carina

Dato : 14-04-04 12:24

Du kan finde oplysninger om AS'en her
http://appenzeller.homepage.dk/

Eller gennem deres specialklub www.khkg.dk

så er der også lige et link til en privat side:

http://razco.homepage.dk/

Der kan du nok bedre få oplysninger på priser.

Mvh Carina
www.aussies.dk

Fra : Heidi Jensen

Dato : 14-04-04 17:48

Tag en tur på den svenske kennel klubs hjemmeside, der er racen mere
udbredt...

Fra : Bufas

Dato : 14-04-04 17:53

"Carina" <hybrid@aussies[f j e r n ).dk> skrøv in news:Bb9fc.2002$bV2.972
@news.get2net.dk:

> [...]
>
> så er der også lige et link til en privat side:
>
> http://razco.homepage.dk/
>
> Der kan du nok bedre få oplysninger på priser.

Hey

Der er lige en privat side mere...

http://www.appenzeller-fila.webbyen.dk/

Mange hilsner

Bufas

Fra : Bufas

Dato : 14-04-04 17:46

"steen" <bondos@_PIST_paradis.dk> skrøv in news:lo0ibIL54jsd-pn2-
PQqVu6T7cuBL@dtext.news.tele.dk:

> Hej,
>
> Hvilket prisleje ligger AS i..??
>
> hygge

Hej Sten !

Prislejet for en AS er ca. 6000 kr. herhjemme.

Kennel Røbi har hvalpe i øjeblikket, http://kennelrobi.homepage.dk

Mange hilsner

Holgerd

--