Jonathan (Laid Back?)
Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 12-04-04 20:40

Hej,

Er det ikke Laid Back der har lavet den der med "Jonathan gi' aldrig op, du
finder kærligheden" osv.?

I så fald, kan i så ikke sige mig, hvad sangen hedder, og på hvilke album
den findes.

Venlig hilsen, Rasmus NIelsen.

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 12-04-04 20:43

In a news:dgCec.2818$lq.1767@news.get2net.dk,
Rasmus Nielsen <postmaster@rasmusn.dk> typed:
> [...]
> op, du finder kærligheden" osv.?
>
> I så fald, kan i så ikke sige mig, hvad sangen hedder, og på hvilke

Hmm så vidt jeg husker er det Back To Back..

--
Venlig Hilsen
Henrik Sørensen.

Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 12-04-04 21:02

> Hmm så vidt jeg husker er det Back To Back..

Ja, det kan jeg ved nærmere eftersyn se det er...

Er der nogen der ved hvor jeg kan finde teksten til den?

Venlig hilsen, Rasmus Nielsen.

Fra : iddqd

Dato : 12-04-04 21:48

Rasmus Nielsen wrote:

> Ja, det kan jeg ved nærmere eftersyn se det er...
>
> Er der nogen der ved hvor jeg kan finde teksten til den?

Ingen anelse, jeg har lige checket covernoterne til "Crackstreet", som
er albumet hvor du finder Jonathan, og der er ingen tekster - ihvertfald
ikke i CD udgaven. Deres hjemmeside er heller ikke til nogen hjælp.

Er du ved at varme op til deres koncert i tivoli den 26?

Mvh

Bruno

--
To mail me write to iddqdATworldonline.dk (U know what 2 do)

More of these http://www.westocykler.dk would mean less cars and less
polution.

Fra : Thomas

Dato : 12-04-04 22:26

"Rasmus Nielsen" <postmaster@rasmusn.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, det kan jeg ved nærmere eftersyn se det er...
>
> Er der nogen der ved hvor jeg kan finde teksten til den?

Den er vel ikke sværere, end at du selv kan skrive den ned?
Ellers kan du finde den her:
http://www.songlyrics4u.com/back-to-back/jonathan.html

Det tog ca. 8 sekunder på google... Det er altid et godt sted
at starte med at kigge.

..Thomas

Fra : Uffe Holst

Dato : 13-04-04 09:09

In an article of 11 Apr 2000 Rasmus Nielsen wrote:

> Er det ikke Laid Back der har lavet den der med "Jonathan gi' aldrig op, du
> finder kærligheden" osv.?

Nej, Laid Back laver god musik.

Jonathan er med Back to Back.

--