Fælgrens
Fra : Thomas Forsberg

Dato : 12-04-04 17:57

Ohøj til alle!!

Syntes lige jeg ville dele eftermiddagens positive opleveslse med jer -
sidste uge lod jeg mod min vilje mig lokke med til at købe fælgrens til 90
kr Sonax extreme syntes jeg har prøvet flere fælgrense både billige og dyre
men alle med begrændset resultat - så mine forventninger til Sonax var da
også små men men men da jeg havde fået skyldet den ækle røde farve væk mine
alu-sutter jo næsten som da jeg fik bilen for 8 måneder siden - træerne gror
selvfølgeligt ikke ind i himlen og det kræver da også en smule knofedt + 90
kr som efter min mening er lidt peberet, men er man villig til at bruge 20
min på dette så er resultatet sq i orden og nej jeg har ingen relationer til
Sonax syntes bare lige jeg ville give denne erfaring videre.

Nyd det sidste af jeres påske
T.F.

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 12-04-04 20:52

Thomas Forsberg wrote:
> [...]
> dette så er resultatet sq i orden og nej jeg har ingen relationer til
> Sonax syntes bare lige jeg ville give denne erfaring videre.

Min far havde også købt dette produkt og det virker over alt forventning.

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : John Sahl

Dato : 12-04-04 21:01

Morten Fruergaard wrote:
> Min far havde også købt dette produkt og det virker over alt
> forventning.

Det var også gruppens konklusion da vi havde emnet oppe
sidste år

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 13-04-04 07:30

John Sahl wrote:
> Det var også gruppens konklusion da vi havde emnet oppe
> sidste år

Det er jo lang tid siden...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 13-04-04 15:36

On Tue, 13 Apr 2004 08:30:01 +0200, "Morten Fruergaard" <mit fornavn @
mit efternavn . com> wrote:

>Det er jo lang tid siden...

I mellemtiden har gruppen fundet ud af, at Harald Nyborgs udgave er
langt billigere og ligeså virkende - læs tråden:
http://groups.google.dk/groups?hl=da&lr=&ie=UTF-8&frame=right&th=986ad1c9baa9c27b&seekm=pSgob.5398%24Hh3.1700%40news.get2net.dk#link1

Løsning 1: Billig fælgrens fra Harald Nyborg. 19,95 for ½ liter.
Den fra Harald Nyborg er helt fin - den indeholder syre, hvilket ikke
er noget problem, hvis du sprøjter det på få minutter før, du kører i
vaskehal. Brug evt en fælgbørste af god kvalitet. De koster 50 kroner
men holder i meget lang tid og er uundværlige, hvis man holder af
flotte rene fælge.
Mvh Jan W Nielsen

Andre muligheder:
Jeg har de sidste par gange prøvet at bruge Ajax Rengøring, I ved, den
som vores mor altid brugte, og det har fungeret fortræffeligt. En
spandfuld med lunkent/varmt vand og den rigtige dosering, en børste,
en svamp og 20 - 30 minutter. Så er der 4 rene fælge.
Med venlig hilsen
Pe®=s1 - Opel Vectra A 2.0i GLS Diamond, 1991

Hos Jem & Fix og Harald Nyborg har de fælgrens til 20 kr. for 1/2
liter og det virker faktisk fint også kan det da næsten ikke betale
sig selv at blande?
Nu ved jeg ikke hvor du bor, men i Biltema som indtil videre vist kun
ligger i Næstved har de 1 liter fælgrens til ca. 25 kr. og det er
faktisk rigtig godt!
Mvh Kristian

/Mogens