En hurtig: Gevindstr. "giver" i termostath~
Fra : Annette Jensen

Dato : 12-04-04 15:39

Subj. håber jeg siger det hele

Har købt en biltema-model vandtemperatur-måler, som der selvf. er en giver
med til. Skal dog have lavet en "gevindomformning" fra gevindet der hvor
føleren org. sidder i - til det nye gevind, i den nye giver.

Skal bare vide, hvor stort gevindet er i termostathuset, hvor giveren
sidder? Noget lign. 12 x 1,5? Har desværre ikke en skydelære her hos
svigermor, og en lineal synes jeg bare ikke er god nok

// Troels

Fra : Fam. Olsen

Dato : 12-04-04 18:37

"Annette Jensen" <test@test.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sidder? Noget lign. 12 x 1,5? Har desværre ikke en skydelære her hos
> svigermor, og en lineal synes jeg bare ikke er god nok

Uden at vide det specifikt på din model. Men på nogle er det noget konisk
rørgevind. Hvis der ikke er en pakning er det konisk. Og så kan det ikke
laves med alm. snitværktøj.

MVH Niels