Mangler lige et navn mere..
Fra : Lauridsen

Dato : 12-04-04 09:56

Sparsomme oplysninger, men here goes..
Sangen synges af en mand og han synger noget med freaky people..

Nogen som kan hjælpe?

/Lars

Fra : Allan Pedersen

Dato : 12-04-04 10:44

In article <OQsec.200$M27.23@news.get2net.dk>, dsl30271@vip.cybercity.dk
says...
> Sparsomme oplysninger, men here goes..
> Sangen synges af en mand og han synger noget med freaky people..
>
> Nogen som kan hjælpe?

'And the sign said long haired freaky people need not apply' ??

Så er det sikkert: Fatboy Slim - Don't Let the Man Get You Down

Han har uden tvivl samplet ovenstående ... men hvorfra ved jeg ikke.

Allan

Fra : Mads

Dato : 12-04-04 12:41

"Allan Pedersen" <kapwon@kapland.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Så er det sikkert: Fatboy Slim - Don't Let the Man Get You Down
>
> Han har uden tvivl samplet ovenstående ... men hvorfra ved jeg ikke.

Sangen Hedder vist bare Signs og er skrevet af L. Emmerson ( hvem det er ved
jeg ikke :) )
Men Tesla har også lavet den !!
--

ROCK ON !
www.rocknation.dk

Fra : sniper_Nolight

Dato : 12-04-04 14:13

> Sparsomme oplysninger, men here goes..
> Sangen synges af en mand og han synger noget med freaky people..

som andre har skrevet er det højst sandsynligt: Fatboy Slim - Don't Let the
Man Get You Down
Originalen hedder Signs og spilles af Five Man Electrical Band og er bestemt
et lyt værd hvis man kan lide musik af ældre dato - den linie der spilles i
fatboys udgave synges fakker talt kun en gang i originalen men den er
god!
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight