Værkstedshåndbog Fiat 600
Fra : Erik Rosendahl

Dato : 12-04-04 09:30

Fiat 600/multipla værkstedshåndbog på dansk, 400 sider, kr. 550
Mvh. Erik

Fra : jan@stevns.net

Dato : 12-04-04 10:06

"Erik Rosendahl" <erikrh@SLEToncable.dk> skrev :

>Fiat 600/multipla værkstedshåndbog på dansk, 400 sider, kr. 550

Du ramte forkert med din annoncen - den (og den anden) hører til i en
af de grupper man handler i , f.eks dk.marked.privat.bil

Annoncer i denne gruppe er ikke velkomne, og mødes som regel med en
sværm af undelødige tilbud, skumfiduser, og andet skrammel

Fra : Thostrup

Dato : 12-04-04 10:06

<jan@stevns.net> wrote in message

> Du ramte forkert med din annoncen - den (og den anden) hører til i en
> af de grupper man handler i , f.eks dk.marked.privat.bil

Arg Jan - betyder det vi så ikke må byde?!? Jeg har to rustpletter og lidt
slam i kølesystemet jeg gerne vil af med :(

Mvh Thostrup

Fra : jan@stevns.net

Dato : 12-04-04 10:34

"Thostrup" <Desværre@ikke.oplyst> skrev :

>Arg Jan - betyder det vi så ikke må byde?!? Jeg har to rustpletter og lidt
>slam i kølesystemet jeg gerne vil af med :(

Slet ikke - jo mere van(d)vittigt jo sjovere ;)

Nu er det jo evigheder siden jeg kunne klemme måsen ned i en Fnat 600,
så af ren , øehhhh...... hva' er det det hedder... nostalgi ! - så
byger jeg da en slidt strømfordeler fra en Taunus.

Fra : Gert

Dato : 12-04-04 10:37

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse
> "Thostrup" <Desværre@ikke.oplyst> skrev :
>

> så af ren , øehhhh...... hva' er det det hedder... nostalgi ! - så
> byger jeg da en slidt strømfordeler fra en Taunus.

nå hmm den ku jeg da ellers godt bruge
var det ik noget med en slidt håndbog til en fiat 127

Mvh
Gert Ringholm Møller
Golf II 1,8 1986. Golf 1,8i 1987. Ford P7 17M V4 1971
www.classic-ford-bornholm.dk www.lynghoy.dk

Fra : Erik Rosendahl

Dato : 12-04-04 10:55

Tak for alle svarene, troede ærlig talt at gruppen var mere seriøs.
Jeg satte dem ind i god tro, kun Jan gav mig et seriøst hint med at det ikke
var så heldigt, tak for det Jan.
Mvh. Erik

Fra : jan@stevns.net

Dato : 12-04-04 11:32

"Erik Rosendahl" <erikrh@SLEToncable.dk> skrev :

>Tak for alle svarene, troede ærlig talt at gruppen var mere seriøs.

Åehh Erik - gruppen kan skam være seriøs nok - du gjorde bare lidt i
nælderne (venligt ment) ved at poste en rekvalme , og vores vanen tro
morbide humor går så i aktion, med skøre ind/udfald.

Der er jo en dedikeret gruppe til annoncer - netop beregnet til at man
kan sende dem der, så de folk der eftersøger ting, eller har noget til
salg , ved for de kan finde noget af deres interesse. sådan er
nyhedsgrupperne jo oprettet (planlagt)

nogle grupper til snak/debat, andre grupper til handel og vandel ,
næsten som en avis, hvor rubrikannoncerne jo ligger for sig.

Som du kan se, ved at kigge langt tilbage i gruppen, er vi jo dejligt
fri for annoncer, noget de fleste om ikke alle sætter stor pris på

>Jeg satte dem ind i god tro, kun Jan gav mig et seriøst hint med at det ikke
>var så heldigt, tak for det Jan.

Det er kun fordi jeg var tidligt ude - de fleste der kommer til at
sende en reklame, får ret hurtigt en venlig reminder på hvor sådanne
bør anbringes. Og andre følger som regel hurtigt trop, med at slå sig
løs. sådan er vi i gruppen her, der er nu intet ondt i det.

Fra : jan@stevns.net

Dato : 12-04-04 11:25

"Gert" <GRM@c.dkk> skrev :

>nå hmm den ku jeg da ellers godt bruge

*det* sgu' dælme ikke undre mig ;) Har du ikke fået den gamle P7'er
ud at trille endnu ?

>var det ik noget med en slidt håndbog til en fiat 127

Niks - jeg har aldrig haft en fnat, får det heller ikke, med mindre
"nogen" bevilger en 124'er i rette coupeversion, med tilhørende ...

Fra : Gert

Dato : 12-04-04 11:57

> *det* sgu' dælme ikke undre mig ;) Har du ikke fået den gamle P7'er
> ud at trille endnu ?

he he
jo da den har da trillet længe (hint: se på classic-ford-bornholm.dk)
men "fyrtøjet" i den er ved at være lidt slidt, så når man ligger og triller
i bedste morfar stil (som man nu gør i sådan en gammel bil
vælger den indimellem at springe en cylender over :-/
men lige så snart djævlen farer i en og man jokker til, trækker den uden
probs og man kan virkelig mærke alle 75 ponyer vågner

> Niks - jeg har aldrig haft en fnat, får det heller ikke, med mindre
> "nogen" bevilger en 124'er i rette coupeversion, med tilhørende ...

pokkers øjnede ellers lige chancen ;-P

Fra : Fam. Olsen

Dato : 12-04-04 18:54

"Gert" <GRM@c.dkk> skrev i en meddelelse
> he he
> jo da den har da trillet længe

Jeg tror sgu jeg mødte dig forleden morgen i Egeby. Du kom fra Pedersker, og
holdt tilbage for mig der kom fra Nexø mod Åkirkeby i en sort AR 146. Du
fortsatte vist videre mod Ølene.

Kan det passe??

MVH Niels
Alfa forever

Fra : Gert

Dato : 12-04-04 22:46

"Fam. Olsen" <dono@newmail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
og
> holdt tilbage for mig der kom fra Nexø mod Åkirkeby i en sort AR 146. Du

det skal nok passe, kørte i den til job i sidste uge
og jeg krydser vejen der hver morgen.

Fra : Freddy O. Christense~

Dato : 12-04-04 10:44

Erik Rosendahl wrote:
> Fiat 600/multipla værkstedshåndbog på dansk, 400 sider, kr. 550

Jeg har faktisk osse en instruktionsbog til en 600 D. Men jeg tror ikke den
dækker Multipla osse.

FOCs

Fra : jan@stevns.net

Dato : 12-04-04 11:33

"Freddy O. Christensen" <focfjerndette@fjerndette_tdcadsl.dk> skrev :

>Jeg har faktisk osse en instruktionsbog til en 600 D. Men jeg tror ikke den
>dækker Multipla osse.

Den gamle 600 og den gamle multipla - var det ikke blot en
karosserivariant, der adskilte dem ....

ok , nutidens Multipla er jo også spøjs at se på

Fra : Freddy O. Christense~

Dato : 12-04-04 20:03

jan@stevns.net wrote:

> Den gamle 600 og den gamle multipla - var det ikke blot en
> karosserivariant, der adskilte dem ....

Fu..! Jeg anede ikke der var en gammel Multipla. Jeg trækker mig ydmygt
tilbage og overlader scenen til de vidende.

Fra : jan@stevns.net

Dato : 12-04-04 20:25

>Fu..! Jeg anede ikke der var en gammel Multipla. Jeg trækker mig ydmygt
>tilbage og overlader scenen til de vidende.

Du er da tilgivet - det er sgu' nok kun os gamle nokkefår, der kan
huske *den* gyselige gamle bil ..

http://www.quepo.com/queposite/quepoweb/600multipla.html

Fra : Max

Dato : 13-04-04 07:05