OneTwoPipe udstødninger
Fra : Claus Smith

Dato : 11-04-04 22:52

Hvad har i andre af erfaringer med OneTwoPipes udstødningsystemer?

Overvejer at sætte det på min gode gamle Volvo 440, når den sportudstødning,
som sidder på nu skal skiftes, men hvad er jeres erfaringer?

Claus Smith - Volvo 440

Fra : John Sahl

Dato : 11-04-04 23:07

Claus Smith wrote:
> Hvad har i andre af erfaringer med OneTwoPipes udstødningsystemer?

Jeg hører næsten udelukkende negativt om holdbarheden for det mærke.

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Claus Smith

Dato : 11-04-04 23:13

> Jeg hører næsten udelukkende negativt om holdbarheden for det mærke.

Hvad ville du anbefale som alternativ?

Claus Smith

Fra : John Sahl

Dato : 11-04-04 23:23

Claus Smith wrote:
> Hvad ville du anbefale som alternativ?

Få speciallavet en i rustfri, det gør jeg selv.. www.pro-car.dk
kan klare det. Jeg ved de kan lave noget der kan tilfredsstille
de fleste her inde.

Jeg vil lige påpege at jeg kender fyrene fra Pro-Car og har
hjulpet dem med deres website, men der ud over ikke har
noget i klemme med min anbefaling af dem.

Fra : Kim Kristensen

Dato : 11-04-04 23:09

"Claus Smith" <pigefotografenX@Xpigefotografen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
sportudstødning,
> som sidder på nu skal skiftes, men hvad er jeres erfaringer?

Jeg har ikke hørt noget om holdbarheden på mærket, ganske enkelt fordi dem
jeg kender som har prøvet det har skaffet sig af med det inden de nåede så
langt. Men de har alle klaget over pasformen I henhold til andre systemer,
og så over et højt støjniveau.

SuperSprint har desværre ikke noget til din model, men måske Remus eller
Sebring er en mulighed.

Med venlig hilsen Kim

Fra : Claus Smith

Dato : 11-04-04 23:26

> SuperSprint har desværre ikke noget til din model, men måske Remus eller
> Sebring er en mulighed.

Har du nogle links til dem?

Claus Smith

Fra : Kim Kristensen

Dato : 11-04-04 23:30

> Har du nogle links til dem?
>
> Claus Smith

Jo da, det er www.remus.at og www.sebring.at men det er vist samme firma nå
det kommer til stykket.

Med venlig hilsen Kim

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 12-04-04 08:51

Claus Smith wrote:
> [...]
>
> Overvejer at sætte det på min gode gamle Volvo 440, når den
> sportudstødning, som sidder på nu skal skiftes, men hvad er jeres

Min mor har en speciallavet udstødning til hendes MX-5 fra OneTwoPipe.
Special fordi den har to ovale afgange - en i hver side.

Kort tid efter hun havde fået den monteret var hos på øen igen fordi der var
nget indvendigt i udstødningen der var gået løs. Dette blev løst, men den
har aldrig været tilfredsstillende.

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Brizz

Dato : 12-04-04 11:26

> Hvad har i andre af erfaringer med OneTwoPipes udstødningsystemer?

Kan tilslutte mig de andre udtalelser i gruppen her. Havde selv en til min
kadett E van..jaja sig hvad i vil Men efter ca 1 år var "cromen" på
afgangene helt ødelagt af hvad ved jeg. Ihvertfald ikke pæn at se på.
Pasformen skulle jeg selv vørge for med en stor gasbrænder. Så nej det er
ikke pengene værd.

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 13-04-04 17:06

On Mon, 12 Apr 2004 12:26:01 +0200, "Brizz" <nogen@microsoft.com>
wrote:

>Kan tilslutte mig de andre udtalelser i gruppen her. Pasformen skulle jeg
>selv sørge for med en stor gasbrænder.

Enig - vi købte et sæt til en Sierra XR4i, hvilket ikke lod sig
umiddelbart montere uden brug af alverdens værktøj inkl. gasbrænder.
Det passede ganske enkelt ikke til bilen.

Køb noget ordentlig hos www.ferrita.se eller www.samsteffansson.se.
Sidstnævnte har jég handlet med, da jeg kørte '95 Volvo 460 Turbo
Sport

/Mogens