Forsinket.....igen!
Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 11-04-04 21:32

Så bliver min bestilling nok annuleret.

Jeg var lige begyndt at glæde mig.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : jan@stevns.net

Dato : 11-04-04 22:49

Folmer Rasmussen <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev :

>http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=244894

>Så bliver min bestilling nok annuleret.

>Jeg var lige begyndt at glæde mig.

Tsk tsk - så er jeg da glad for at min Bentley Arnage er ankommet ;)

Du skulle sgu' ikke have været så længe om at beslutte dig...

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 12-04-04 10:47

Folmer Rasmussen wrote:

> Så bliver min bestilling nok annuleret.
>
> Jeg var lige begyndt at glæde mig.

Jeps, de har haft deres problemer med den bil.
Men det ser ud til at det "lysner" lidt, efter at Thomas Bscher har
overtaget styringen pr. 1/12-2003.
Jeg har for nyligt læst et interview med ham, og han siger at bilen ikke
bliver lanceret/solgt førend den er helt 100% færdig.
"Ein Diamant muss bis ins letze Detail geschliffen werden, um seine ganze
Brillanz zeigen zu können"
Der har været mange "små" problemer undervejs (benzin pumper, varme fra 4 x
turbo, gearkasse, dæk osv), men de er stort set klaret alle sammen.
Det som de arbejder på i øjeblikket, er topfarten.
Bilen skal kunne køre 400 km/t, men i øjeblikket er der for meget downforce
(500 kg), så den kan "kun" køre 370 km/t.
Dette er ifølge Bscher ved at blive løst.

Men det er også ret imponerende data (1001 HK og 1500 NM), omend designet
ikke lige falder i min smag.

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 13-04-04 17:01

On Mon, 12 Apr 2004 11:47:15 +0200, "Per Beer Hansen"
<perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> wrote:

>Jeps, de har haft deres problemer med den bil.
>Men det ser ud til at det "lysner" lidt, efter at Thomas Bscher har
>overtaget styringen pr. 1/12-2003.

Bankmand...

> [...]
>bliver lanceret/solgt førend den er helt 100% færdig.
>"Ein Diamant muss bis ins letze Detail geschliffen werden, um seine ganze

Jow, jow...

> [...]
>(500 kg), så den kan "kun" køre 370 km/t.
>Dette er ifølge Bscher ved at blive løst.

Og HAN ved besked - kører McLaren F1 m/topfart. Dagligt!

>Men det er også ret imponerende data (1001 HK og 1500 NM), omend designet
>ikke lige falder i min smag.

Hva' ska' vi brug' det til?

/Mogens

Fra : Ukendt

Dato : 13-04-04 17:08

> Hva' ska' vi brug' det til?

Jeg troede, du satte pris på en rask motorvejsduel..

Itte møj hænger på sår´n kårl, der...!

--
/Jan W Nielsen

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 13-04-04 17:51

On Tue, 13 Apr 2004 18:07:33 +0200, "Jan W. Nielsen" <intetsvar>
wrote:

>Jeg troede, du satte pris på en rask motorvejsduel..
>Itte møj hænger på sår´n kårl, der...!

Jow, jow - men hvor kan jeg bruge ydelserne?

/Mogens

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 14-04-04 22:34

Mogens Knudsen wrote:

> Bankmand...

Jeps og ex-racer kører.

> Hva' ska' vi brug' det til?

Tjae, jeg kunne da nok finde på en ting eller to

Per
www.perbeer.ninja.dk