Kilden i Provence (Jean de Florette)
Fra : Peter Andersen

Dato : 11-04-04 15:44

Findes der en 2. del??

I slutningen af filmen står der: Slut på første del

Jeg kan ikke finde noget info på IMDB og der står intet på min DVD æske.

--
M.v.h. Peter Andersen.

Fra : Morbid Angel

Dato : 11-04-04 15:55

On Sun, 11 Apr 2004 16:43:44 +0200, "Peter Andersen"
<peterandersen@mespilus.dk> wrote:

>Findes der en 2. del??
>
>I slutningen af filmen står der: Slut på første del
>
>Jeg kan ikke finde noget info på IMDB og der står intet på min DVD æske.

ja Manon og Kilden
http://www.imdb.com/title/tt0091480/

Mvh

MA

///
Mine Dvd Film http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Fra : Peter Andersen

Dato : 11-04-04 16:07

Morbid Angel wrote:

> ja Manon og Kilden
> http://www.imdb.com/title/tt0091480/

Ja du har ret...

Men den er udsolgt alle steder suk....

Hvis nogen har et link til en butik der har den på lager så gi et praj!!

--
M.v.h. Peter Andersen.

Fra : CNS

Dato : 11-04-04 16:27

Stereo Studie i Århus havde den ihvertfald for et par uger siden, da jeg
købte den til min mor - mener den er/var del i deres 25,- tilbud (eller var
det 40,-?)..

Christian

(Ved henvendelse pr. e-mail, erstat DASH med bindestreg.)

Fra : Mike

Dato : 13-04-04 11:11

In article <c5bnv9$et7$1@news.net.uni-c.dk>, CNS
<cns@osterboDASHnet.dk> wrote:

> Stereo Studie i Århus havde den ihvertfald for et par uger siden, da jeg
> købte den til min mor - mener den er/var del i deres 25,- tilbud (eller var
> det 40,-?)..

Jeg købte både 1eren og 2eren i Lørdags det omtalte sted, og de havde
masser af kopier. Og så er de ovenikøbet på tilbud... 3 DVDer for en
hund...

/Mikael

Fra : MARIT NYGÅRD

Dato : 11-04-04 16:34

Peter - på GEMM er det fortsatt noen retailere som har filmen på lager; prøv
lenkene nedenfor:
http://gemmvideos.com/c/search.pl?sid=363067124&key=20395¤cy=US&ss=VID
EO&field=TITLE&wild=Manon+des+sources&Go%21.x=10&Go%21.y=10
og
http://gemmvideos.com/c/search.pl?sid=363067124&key=20395¤cy=US&ss=VID
EO&field=TITLE&wild=Manon+of+the+Spring&Go%21.x=14&Go%21.y=10

Mvh,
Astrid Nygård

Fra : Morbid Angel

Dato : 11-04-04 16:50

On Sun, 11 Apr 2004 17:07:24 +0200, "Peter Andersen"

DVDoo har den http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=8362

Mvh

MA

///
Mine Dvd Film http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 11-04-04 17:39

Morbid Angel escribió / skrev

> Mine Dvd Film http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Hvor har du fundet Ong-Bak med engelske undertekster? Har den DTS?

--
Publica fotos de tu Cine en Casa en
http://www.intercambiodvd.com/CineEnCasa

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 11-04-04 19:26

> Morbid Angel escribió / skrev

> Hvor har du fundet Ong-Bak med engelske undertekster? Har den DTS?

Ja det vil jeg da også gerne vide

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 11-04-04 19:29

Brian, Rikke & Kristian escribió / skrev

> Ja det vil jeg da også gerne vide

www.dddhouse.com har de kommentaren: "DVD will not be released in
short time." Hvilket jeg ærlig talt ikke er sikker på hvordan skal
tolkes

Fra : Morbid Angel

Dato : 11-04-04 18:39

On 11 Apr 2004 16:39:01 GMT, Lars Hoffmann <lars@intercambiodvd.com>
wrote:

>Morbid Angel escribió / skrev

>Hvor har du fundet Ong-Bak med engelske undertekster? Har den DTS?

Den er uden tekster men da der er meget lidt snak i filmen er det
næsten ligemeget.

Spoiler****

Onde kunsttyve stjæler buddahoved i lille landsby, landsbyens søn
rejser til storbyen for at få det tilbage, her bliver han involveret i
nogle bander og må slås for at vinde hovedet tilbage ect.

Spoiler slut

Ong Bak skulle snart udkomme med danske undertekster fra Universal's
Asian Vision serie.

Mvh

MA

///
Mine Dvd Film http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Fra : Morbid Angel

Dato : 11-04-04 18:41

wrote:

>Morbid Angel escribió / skrev

>Hvor har du fundet Ong-Bak med engelske undertekster? Har den DTS?

Nå det må være en fejl fra han som har added den på dvdprofiler, den
er uden engelske tekster købt for ca 60 kr i Thailand.

Mvh

MA

///
Mine Dvd Film http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Fra : Morbid Angel

Dato : 11-04-04 20:51

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 11-04-04 19:37

Morbid Angel escribió / skrev

> Mine Dvd Film http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Du har også 2009 Lost memories med DTS. Hvor har du købt den?

Fra : Ole Kofoed

Dato : 11-04-04 20:49

> Du har også 2009 Lost memories med DTS. Hvor har du købt den?

Jeg købte min hos http://global.yesasia.com/en/PrdDept.aspx/pid-1001861390/
da de havde den på tilbud for et stykke tid siden. Andre glimrende steder at
købe koreanske DVD'er er:

http://www.koreandvds.com/dvddetail.html?id=7782
http://www.yeondvd.com/index.html (Kun PayPal betaling).

Mvh.