Søger stadig trix.. *S*
Fra : gokke

Dato : 11-04-04 15:18

Hejsa allesammen.

Da jeg desværre ikke fik meget respons som ventet, prøver jeg lige igen.

Søger ideer til og overraske kæresten med, virkelig forføre ham for vildt.

Men i min tidligere startet tråd har Big Dane fat i noget rigtigt, men vil
bare gerne forkæle ham på en speciel måde..

God påske..
Louise

Fra : Big dane

Dato : 12-04-04 13:02

Hejsa Louise
Snip: Om at forføre sin kæreste.

Ok fint nok, at vi forstod hinanden.
Jeg vil prøve at komme med nogle flere ideer så.

Når nu du vil forføre en kæreste du ikke ser ret ofte, så tror jeg det er en
stor fordel at du kender ham godt. Det er jo meget forskelligt, hvad vi
tænder på. Nogle er til rollespil, som du har været inde på mens andre er
til hård sex en helt tredje er til blid sex og så videre.
Så hvis du kan fortælle lidt om Jer selv alder hvilke interesser og hvordan
I sådan er i almindelighed, så vil det blive meget lettere at hjælpe dig
videre. Men tanken om sådan rigtigt at forføre ham er både sød og kærlig så
du har da i det mindste den helt rigtige indstiling. Men husk nu lige også
selv at få noget igen. Han skal da også selv være sød og forførende overfor
dig, så du får tilsvarende gode oplevelser.

Men nu spørger jeg lige ud af posen. Har I lidt problemer med det sexuelle?

Er der noget du ikke synes er helt rigtigt osv? Kom bare an! Her i gruppen
er der en masse søde og erfarne mennesker, som kan give dig gode ideer og
råd. Men kom igen med lidt mere om, hvad det er du har i tankerne.

Men du kan jo altid starte med at have noget frækt tøj på du befinder dig
godt i. En ting jeg selv har tændt meget på, når jeg har haft
weekendkærester er, at hun er meget blid og kærlig, når vi mødes. Jeg mener
bare hendes glade og kærlige smil og sådan lidt tilbagetrukken stille. Det
er bestemt den type pige jeg tænder meget på. Hende, som kan sige en utrolig
masse uden ord, hvis du forstår.
Lisom den der reklame for Gammel Dansk, hvor han siger noget med Hvad er det
egentlig danskerne siger.

BD

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 12-04-04 14:26

"gokke" <gokke@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Søger ideer til og overraske kæresten med, virkelig forføre ham for vildt.

Jeg er lige vendt tilbage til gruppen efter noget tids fravær, og har kun
begrænset erfaring med forførelse.

Udover at tilslutte mig Big dane's tanker, vil jeg opfordre dig til at være
lidt forsigtig med nye tricks, som kan gøre ham usikker. Det kan nemlig være
vanskeligt at forudsige konsekvenserne af det. Nogle tænder på det, mens
andre tænder mere eller mindre voldsomt af på det.

Du skrev i din tidligere tråd, at det gerne måtte være noget, hvor han
mister herredømmet over sin dominerende side. I mine øjne indebærer det en
stor risiko for en voldsom reaktion fra hans side, hvis den side er vigtig
for hans selvværd og selvtillid. I så fald risikerer du, at en væsentlig
forudsætning for forholdet kollapser, og han kan forsøge at opretholde
herredømmet om nødvendigt med vold. En mildere konsekvens (?) kan være, at
han finder en passende anledning til at forlade dig.

Som Big dane også skriver, er det meget forskelligt, hvad vi mænd (og
kvinder for den sags skyld) tænder på. For mit eget vedkommende er det nok
mest flirt og romantik, jeg tænder på, omend det ikke fører til så meget,
fordi jeg ikke kan finde ud af, hvad jeg skal gøre ved de signaler, jeg
opfanger. Dog må det ikke virke for kunstigt, da det mest er følelser og
stemninger, jeg reagerer på. Jeg tænder nok ikke på sex uden romantik eller
forførelse uden sanselighed.

Hvordan det kan overføres til praksis, ved jeg ikke.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : gokke

Dato : 13-04-04 19:08

"Boerge Rahbech Jensen" <brahbech@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
eller
> forførelse uden sanselighed.
>
> Hvordan det kan overføres til praksis, ved jeg ikke.

Hej igen.
Så må jeg prøve og beskrive på bedste vis.
Vi er 2 unge mennesker på hhv. 21 og 30 år (han er 30) Som desværre kun ser
hinanden ca. hver 14 dag på grund af distancen.
Vi er begge til meget eksperimenterende sex og nye, sjove og spændende ting.
I "dagligdagen" når det gælder seksuelt er han den dominerende type og jeg
er tøsen, og mente nu heller ikke at jeg skulle overtage 100% den dominante
rolle, da den slet overhovedet ikke ligger til mig - og ved at han ville
tænde enormt på og blive pirret til det yderste.

Og lige svar Til Big dane - nej der er ingen problemer på det seksuelle, men
synes dog bare der trænger til noget pift.
Hvor jeg tager det store initiativ ( ikke fordi jeg aldrig gør det sex - men
vil gerne overraske ham på en overvældende og positiv måde)

Og som sagt må der meget gerne indgå champagne, frisk frugt, blindfold og
bondage.....

Mvh Louise

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 13-04-04 19:35

Hej

gokke wrote:
> Og som sagt må der meget gerne indgå champagne, frisk frugt, blindfold og
> bondage.....

Kig lidt på http://www.axfords.com og anskaf dig et korset. Uden at
fortælle ham om det. Den dag i skal mødes tager du det på. Du vil få en
figur og holdning som ikke kan undgå at tiltrække opmærksomhed - også
fra andre end ham. Du tager blot almindelige cowboybukser på og en
tætsiddende t-shirt/trøje sådan, at det ikke umiddelbart kan ses, men så
han kan mærke noget stramt/hårdt om livet på dig når han tager om dig.
Nu er det sådan set op til dig at trække den lige så lang tid som du
ønsker han skal pirres. For det er stensikkert, at han gerne vil vide
lidt nærmere om det du har på nedenunder.......

Karsten Feddersen

http://www.feddersen.dk

Fra : Jane

Dato : 13-04-04 20:41

>Og som sagt må der meget gerne indgå champagne, frisk frugt, blindfold og
>bondage.....

Når du skriver disse ting, så tænker jeg på 9½ uge, hvor hun med bind
for øjnene bl.a. bliver fodret med frugt. Det kunne du da gøre ved
ham, hvor han skal tage bind for øjnene, før han kommer ind til dig.
Så kunne du føre ham hen til en stol og evt. binde ham fast til den.
Begynde at tage tøjet af ham på en pirrende måde, kysse ham på brystet
og lårene, og en gang imellem strejfe skridtet. Tag en vindrue mellem
tænderne og før den hen til hans mund. Måske hælde lidt champagne ud
på hans bryst og begynde at slikke det af. Smånappe hans brystvorter,
øreflipper, whatever. Eller smække røven op i hans ansigt, og tvinge
ham til at slikke. Der er mange ting man kan gøre ved én, der sidder
fastbundet, og jeg tror også at mænd nogle gange kan lide at være den
modtagende

Det er vist et meget klassisk scenarie, og måske har I prøvet det. Men
ellers er det vist kun fantasien, der sætter grænser.

Det afhænger jo også af hvad han kan lide, og hvad du kan lide og vil
gøre.

Med venlig hilsen
Jane