Lara Fabian
Fra : KVEst

Dato : 28-04-01 08:31

Hej gruppe.
Har lige købt en suveræn cd med en sangerinde der hedder Lara Fabian.
Ved nogen i gruppen hvor meget hun har lavet og om det er godt.???

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 28-04-01 19:26

"KVEst"
> Hej gruppe.
> Har lige købt en suveræn cd med en sangerinde der hedder Lara Fabian.
> Ved nogen i gruppen hvor meget hun har lavet og om det er godt.???

Prøv at søge på hendes navn på http://www.allmusic.com .
Jeg kendte ikke hendes navn, før hun sidste år fik et (mindre) engelsk-
sproget hit. Hun er vist franskcanadier (måske franskmand) og har
ganske givet lavet plader på fransk.

--
Peter Brandt Nielsen
http://w1.1537.telia.com/~u153700010

Fra : KVEst

Dato : 29-04-01 00:54

Tak Peter.
Jeg vil checke det ud.
Det lader til at hun kun har lavet èn engelsk, men en masse fransk/spansk
musik.
Det er vildt godt synes jeg.
Hilsen Kim