Golf II
Fra : Willi Rouainia

Dato : 11-04-04 09:39

Hey

jeg har været ude og kigge lidt på en Golf II, problemet er at den har fået
spartlet bagklappen, og til det har der været en kontakt så man kunne åbne
bagklappen inde fra kabinen, den har den nuværende ødelagt, hvor kan man
købe såden et nyt system ?

vh

Willi

Fra : jan@stevns.net

Dato : 11-04-04 09:46

"Willi Rouainia" <willi@thekrew.dk> skrev :

> [...]
>bagklappen inde fra kabinen, den har den nuværende ødelagt, hvor kan man

WV eller en skrotbiks, har vel hvad der skal bruges ;)

Hvad ellers har "man" mokket rundt med ?

(Jeg ville dælme ikke købe en bil, hvor der har været rodet rundt med
f.eks el.systemet - skal der rodes vil jeg helst selv gøre det, så ved
man da hvad der er af unoder gemt)

Fra : Willi Rouainia

Dato : 11-04-04 09:59

nææ

grunden til jeg køber den er at den er billig, samt skal den indgå i et
projekt

vh

Willi

Fra : Rasmus

Dato : 11-04-04 11:08

"Willi Rouainia" <willi@thekrew.dk> wrote in message
> [...]
> bagklappen inde fra kabinen, den har den nuværende ødelagt, hvor kan man

Normalt består en elektrisk bagklapåbner af af "motor" samt en kontakt og et
par ledninger tilsluttet 12v, hvad er det som er gået i stykker??

Hvis det bare et kontakten som er smadret, så kan en tilsvarende vel købes i
en elektronikbutik. (husk det ikke skal være en alm. on/off, der skal kun
være tilsluttet strøm når du holder knappen inde)

www.bilstyling.dk mener jeg de sælger en bagklapsåbner

mvh
Rasmus

Fra : Lars Bisgaard

Dato : 06-06-04 22:14

> [...]
> bagklappen inde fra kabinen, den har den nuværende ødelagt, hvor kan man

Hovwdiaudi sælger et helt sæt til det til 148 kr
http://www.hovwdiaudi.dk/product/default.asp?mode=showproduct&id=101601

MVH

Lars Bisgaard