Trix til forførelse.
Fra : gokke

Dato : 09-04-04 19:38

Hej
Kæresten kommer på besøg igen om en uges tid, og mangler lidt seksuel
overaskelses trix??
Som fx. blindfold, bondage, frisk frugt og champagne, eller "lillepige
looket"

Alle forslag modtages meget gerne - hjælp mig *S*

Og fortsat god påske.

Louise

Fra : Gitte Nielsen

Dato : 09-04-04 21:01

Jeg har et "luder" kostume som jeg nogle gange bruger, det består at et
lille top, kort sort lædernederdel og blå lange læder look støvler.....nogle
gange "glemmer" jeg at tage trusser på.....det er ret frækt når fyren
opdager det.

Gitte

Fra : gokke

Dato : 09-04-04 21:14

Wow - lyder spændende.
Vil dog gerne noget hvor han mister herredømmet over hans dominerende side,
men ikke hvor jeg er meget dominant - det kommer vist til og blive noget
værre noget.

Forslag modtages stadig med kyshånd. Meget gerne meget erotisk.

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 09-04-04 23:09

gokke wrote:
> [...]
> blive noget værre noget.
>
> Forslag modtages stadig med kyshånd. Meget gerne meget erotisk.

jeg vil da foreslå at du læser nogle erotiske noveller til inspiration.....
kan anbefale : http://www.mandezonen.dk/search.php4?query=&topic=9
og især: http://www.fyldepennen.dk/noveller_erotiske/
der er også: http://suzij.subnet.dk/

find en god fantasi som du kan arbejde lidt med..... gerne en du selv synes
er spændende..... og så gå videre derfra ;)
det er nemt at komme med ideer, men de bedste ideer er dem der kommer fra en
selv ;)

--
Knus, Sabina
Bemærk: vi holder oprydnings salg:

Fra : Big dane

Dato : 09-04-04 23:30

Hejsa Louise
Ved du hvad?
Du skal sgu prøve noget nyt!
Vær dig selv og bed ham være sig selv og drop alle disse lege.
Når sådan nogle som Jer ses så sjældent behøver det sgu ikke være så kinky,
for hvis i ikke i forvejen kaster Jer over hinanden som glubske ulve efter
så lang adskillelse, så er det forhold vist ikke meget værd tror jeg.

Nej elsk, som om det virkelig er det i trænger til. Det andet kan komme når
eller hvis I flytter sammen som par, eller kommer til at kende hinanden
bedre hen ad vejen.
Når der går uger imellem man ses burde alt det der rollespilshalløj sgu ikke
være nødvendigt for et lækkert samvær.

Blot min mening.

BD