Autocamperferie i Norge og Sverige
Fra : Frankenstein

Dato : 09-04-04 17:18

Hejsa

Er der mon nogen fra autocamperfolket herinde? - Vores lille familie har
lejet en autocamper to uger og skal afsted til Norge og Sverige i maj. Jeg
har været vidt omkring på nettet for at finde gode råd og vejledning. Men
jeg mangler dog stadig lidt praktisk viden om forholdene i Norge og Sverige.
Allemandsretten siger at man må overnatte i naturen, spørgsmålet er bare
hvor grænsen går mellem natur, privat og offentlig. Hvis der er nogen
herinde som har nogle erfaringer de gerne vil give videre så vil jeg blive
glad. Også gerne omkring det at komme ind om en campingplads, jeg har hørt
noget om en slags quickstop hvor man kan få store rabatter hvis man tjekker
ind efter ni om aftenen og kører inden ni om morgenen.

Men som sagt, er her nogen med noget praktisk viden om det at færdes med en
autocamper i Sverige og Norge, så fortæl endelig