Blinklys Golf
Fra : HT

Dato : 09-04-04 14:28

Uanset om jeg blinker til H eller V så blinker alle lys...
Relæet virker jo fint ...
Er det i blinklyskonkakten omskiftningen H eller V foregår direkte eller
styrer den et relæ..
Det er jo rarest at købe den rigtige del førstegang ...

God Påske...

Mvh Henning

Fra : ham

Dato : 09-04-04 14:46

"HT" <oz1jxy@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> styrer den et relæ..
> Det er jo rarest at købe den rigtige del førstegang ...

Jeg tror det er kontakten til katastrofe blinket den er gal med

Fra : HT

Dato : 09-04-04 15:18

> Jeg tror det er kontakten til katastrofe blinket den er gal med

Har lige taget stikket på katastrofe kontakten af...
Så virker blinklyset slet ikke ...
Tænkte at man måske kunne lave de forbindelser så blinklyset virker men
katastrofe ik virker...
Det er jo ik let at finde en ny kontakt her i påsken...

Fra : Ukendt

Dato : 09-04-04 17:24

> [...]
> styrer den et relæ..
> Det er jo rarest at købe den rigtige del førstegang ...

Tja hvis det havde været en Sierra så ville jeg sige at der måtte være en
dårlig stelforbindelse til pærene.

--
Tom

Fra : Jacob

Dato : 09-04-04 18:51

"HT" <oz1jxy@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Uanset om jeg blinker til H eller V så blinker alle lys...
> Relæet virker jo fint ...

Prøv at skifte relæet. Havde en transporter der gjorde det samme, men så
skiftede jeg relæet og så var det ordnet.

Jacob