Hmm ny James Cameron "film"
Fra : zcully

Dato : 09-04-04 12:45

Nogen der ved hvad dette projekt går ud på?
http://www.imdb.com/title/tt0377124/

/Zcully

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 09-04-04 13:44

Hej!

zcully wrote:

> Nogen der ved hvad dette projekt går ud på?
> http://www.imdb.com/title/tt0377124/

Nej, men vi er _mange_ som glæder os ustyrligt

Jim har jo udtalt, at han ville lave endnu en sci-fi film, fordi han mente tiden
var moden igen (han havde set effekterne i FOTR/TTT/ROTK).

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Gromit

Dato : 09-04-04 21:22

Der er formodentlig tale om GHOSTS OF VESUVIUS.

Fra : Morten Bowman

Dato : 10-04-04 14:46

On Fri, 9 Apr 2004 22:22:22 +0200, "Gromit" <stfa@webspeed.dk> wrote:

>GHOSTS OF VESUVIUS

Tjaaa
http://www.thezreview.co.uk/comingsoon/g/ghostsofvesuvius.htm
http://www.countingdown.com/movies/3367363/news?item_id=3367370

--
Morten Bowman
mortensnabelabowmanpunktumdk

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 10-04-04 15:35

Morten Bowman wrote:

> Tjaaa
> http://www.thezreview.co.uk/comingsoon/g/ghostsofvesuvius.htm
> http://www.countingdown.com/movies/3367363/news?item_id=3367370

Der var en udmærket dokumentar for nogle dage siden om det samme.

Mark

Fra : Morten Bowman

Dato : 10-04-04 22:35

Fåårk og det siger du nu

Fra : Kasper Larsen

Dato : 11-04-04 16:13

"Morten Bowman" <newsFJERN@bowmanNOSPAM.invalid> skrev i en meddelelse

> Fåårk og det siger du nu

Slap bare af, udsendelsen var på DR og de genudsender alt mindst tre gange

Fra : max

Dato : 11-04-04 01:49

Hm hm et nyt indlæg fra "zcully"