Hej Igen :-)
Fra : Ann K

Dato : 08-04-04 23:06

Hejsa.
Ja - så er jeg tilbage... men jeg gider stadig ikke at deltage i alenlange
diskussioner om dit og dat!
Jeg er her af en grund... Dise har netop været på ferie hos en dejlig
hanhund
Og når nu jeg fortæller at hun var højløbsk under hele ferien, så kan I vel
godt tænke jer til, hvad jeg går og er spændt på ?!

Så hermed et par spørgsmål til de opdrættere, der vel stadig findes
herinde:
Hvad gør jeg nu???
Altså... Motion skal der jo til - dog skal vi under ingen omstændigheder
træne noget agility! Men hvad skal vi så??? Vil det mon være OK at starte
op med noget ordentligt lydighedstræning? Og kan vi stadig lave nogle gode
eftersøgninger i al slags terræn? Spor kan jeg vel sagtens fortsætte med -
ikk'? Må jeg stadig cykle med hende???
Hvad skal jeg nu til at holde øje med? Ved godt at hun kan få lidt
morgenkvalme ved ca 3 uge - men er det noget, der fortsætter? Fodermængden
skal jo også sættes i vejret - men jeg har vel forstået det rigtigt, når
jeg mener at det først skal ske i sidste halvdel af drægtigheden?
og er det egentlig nødvendigt at sætte hende på hvalpefoder (ville sætte en
kat på killingefoder - men Dise er jo en hund )
Dise plejer at blive ført i sele... kan jeg egentlig blive ved med det???
Tænker her på om den evt kunne komme til at trykke, så det blever
ubehageligt... selen kan udvides temmelig meget, så der kan sagtens blive
plads til en meget gravid hund!

Pfhuu - og det her er vist kun lige toppen af isbjerget, når jeg tænker
over alle de ting, som jeg ikke kan læse mig til - eller har husket at
spørge andre om

--
Mvh Ann
Kennel Sifsafs... opdræt af shetland sheepdogs