Turbolyd
Fra : Fly Christensen

Dato : 08-04-04 18:52

Et must for alle dem, som gerne vil have turbolyd på bilen:

http://www.sunamiturbo.com/sunamiturbo.html

Fly

--
Kender du èn der har brug for en cand.merc.int? Send mig en mail.

Fra : Ukendt

Dato : 08-04-04 20:15

> Et must for alle dem, som gerne vil have turbolyd på bilen:
>
> http://www.sunamiturbo.com/sunamiturbo.html

HAHA, det lyder sgu da som en gammel bus

--
Tom

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 09-04-04 06:14

Tom wrote:

> HAHA, det lyder sgu da som en gammel bus

Mere som en fisende ballon

--
Peter Thomas Fischer, System Administrator
http://www.fischer.as & http://www.humlebæk.dk

Fra : No1

Dato : 09-04-04 17:06

> Et must for alle dem, som gerne vil have turbolyd på bilen:
>
> http://www.sunamiturbo.com/sunamiturbo.html

Jeg så og hørte en Audi RS6 i går. Sådan en ville jeg hellere have for
at få en turbooplevelse. biturbo v8, mmm

Fra : Jan Vennike

Dato : 09-04-04 17:24

"No1" <nooooone@cghfcdgsgesg.mars> skrev i en meddelelse

> Jeg så og hørte en Audi RS6 i går. Sådan en ville jeg hellere have for
> at få en turbooplevelse. biturbo v8, mmm

Sådan en får du nok ikke for $ 149.95

--
Jan

Remove the cat in the email to reach me