|
| Lidt om hvor små fejlene kan være Fra : TRW |
Dato : 28-04-01 00:59 |
|
Jeg fik NE2 i dag kl 1100.
Teknikeren der kom var vældig flink, da jeg havde forklaret ham at kappen
sad i stuen og switche sad i soveværelset ( 20 m kabel ) gik han i gang med
at bore og jeg gik igang mad at trække kabel ( jeg er el-montør til
daglig ).
Efter lidt diskussion ang. manglen cd, driver og andre papir blev det hele
så testet.
Og så gik han.
Resten skulle jeg så selv lave, så jeg starter med at ringe til TDC support
efter en time kommer jeg endelig igennem og får efter en del forklaring
udleveret de nødvendige oplysninger.
Og så blev det for alvor sjovt, der var ikke meget der virket men jeg kunne
da starte pc op, til sidst måtte jeg så til det igen fat i hotline, 3 timer
senere kommer jeg igennem, efter at have forklaret mit problem får jeg
besked på at sætte min router direkte ind i netkortet via det gule kabel
ellers kan han slet ikke hjælpe mig , som sagt så gjort afinstaller
firewallen det skal man også ?? hvorfor nu det??
Til sidst får vi da også hul igennem og som den flinke supporter siger
resten er en leg og oplysninger om hvordan jeg kobler mit netværk på må jeg
finde andetsteds på nettet.
Røv og nøgler jeg kan ikke kommer ind til online reg, tilbage igen denne
gang kommer jeg igennem på kun 1 time.
Efter lidt snakken frem og tilbage, finder vi hurtig fejlen : jeg har fået
et forkert password.
Da det rigtige password er indtastet går resten som en leg, og efter lidt
roden og ragen finder jeg såmen også de oplysninger jeg skal bruge så jeg
kan installer min firewall igen og koble netværket ind igen, det står nemlig
også på TDC sider.
Hvad kan man så lære af det.................
At de stakkels mennesker der er ansat af TDC er alt for presset, der er
simpelt hen for få folk ansat.
De gør hvad de kan, men de kan ikke hekse.
Hvis jeg havde fået tid til at snakke lidt mere med supporten første gang og
kunne havde kommet igennem til supporten anden gang med minimal vente tid
kunne jeg havde det hele til at køre på under 2 timer, bortset fra
ventetiden fik jeg god betjening.
Måske skulle man starte en mail kampagne rette mod H.Dyrmose, TDC har et
godt produkt men en skidt bemanding.
Og nej jeg er ikke ansat ved TDC, men ved en " konkurrent "
MVH
TRW
| |
Jacob Andresen (29-04-2001)
| Kommentar Fra : Jacob Andresen |
Dato : 29-04-01 02:29 |
|
*GGGG*
"TRW" <trw@pc.dk> skrev i en meddelelse
news:9cd11v$a4i$1@news.inet.tele.dk...
> Jeg fik NE2 i dag kl 1100.
> Teknikeren der kom var vældig flink, da jeg havde forklaret ham at kappen
> sad i stuen og switche sad i soveværelset ( 20 m kabel ) gik han i gang
med
> at bore og jeg gik igang mad at trække kabel ( jeg er el-montør til
> daglig ).
> Efter lidt diskussion ang. manglen cd, driver og andre papir blev det hele
> så testet.
> Og så gik han.
>
> Resten skulle jeg så selv lave, så jeg starter med at ringe til TDC
support
> efter en time kommer jeg endelig igennem og får efter en del forklaring
> udleveret de nødvendige oplysninger.
>
> Og så blev det for alvor sjovt, der var ikke meget der virket men jeg
kunne
> da starte pc op, til sidst måtte jeg så til det igen fat i hotline, 3
timer
> senere kommer jeg igennem, efter at have forklaret mit problem får jeg
> besked på at sætte min router direkte ind i netkortet via det gule kabel
> ellers kan han slet ikke hjælpe mig , som sagt så gjort afinstaller
> firewallen det skal man også ?? hvorfor nu det??
>
> Til sidst får vi da også hul igennem og som den flinke supporter siger
> resten er en leg og oplysninger om hvordan jeg kobler mit netværk på må
jeg
> finde andetsteds på nettet.
>
> Røv og nøgler jeg kan ikke kommer ind til online reg, tilbage igen denne
> gang kommer jeg igennem på kun 1 time.
> Efter lidt snakken frem og tilbage, finder vi hurtig fejlen : jeg har fået
> et forkert password.
>
> Da det rigtige password er indtastet går resten som en leg, og efter lidt
> roden og ragen finder jeg såmen også de oplysninger jeg skal bruge så jeg
> kan installer min firewall igen og koble netværket ind igen, det står
nemlig
> også på TDC sider.
>
> Hvad kan man så lære af det.................
> At de stakkels mennesker der er ansat af TDC er alt for presset, der er
> simpelt hen for få folk ansat.
> De gør hvad de kan, men de kan ikke hekse.
> Hvis jeg havde fået tid til at snakke lidt mere med supporten første gang
og
> kunne havde kommet igennem til supporten anden gang med minimal vente tid
> kunne jeg havde det hele til at køre på under 2 timer, bortset fra
> ventetiden fik jeg god betjening.
>
> Måske skulle man starte en mail kampagne rette mod H.Dyrmose, TDC har et
> godt produkt men en skidt bemanding.
>
> Og nej jeg er ikke ansat ved TDC, men ved en " konkurrent "
>
> MVH
> TRW
>
>
>
| |
Rea721 (29-04-2001)
| Kommentar Fra : Rea721 |
Dato : 29-04-01 14:28 |
|
"Jacob Andresen" <bocaj@worldonline.dk> skrev
> *GGGG*
Hej Jacob, det ville bare være dajligt hvis du kunne lære at klippe lidt i
dine indlæg... Jeg har lige fjernet 60+ overflødige linier.
Læs her hvordan og hvorfor :
http://www.usenet.dk/netikette/quote.html
Fut dk.admin.netikette , hvilket betyder at debatten flyttes over i den
gruppe.
--
rea721@fabel.dk (AKA) Leon Andrea. Bevar Flyvestation Værløse..
Den sidste Operative Flyvestation øst for Storebælt.
http://home13.inet.tele.dk/ESK721/bevar.htm
| |
MJ (29-04-2001)
| Kommentar Fra : MJ |
Dato : 29-04-01 19:43 |
|
måske kunne TDC bare ansætte folk som ved noget om adsl og netværk i stedet
for en flok idioter som ikke aner en skid om nogen af delene.
personligt har jeg kun dårlige (MEGET DÅRLIGE) erfaringer med tdc (eller
hvad de kalder pengemaskinen) og deres kundeservice.
Mads
"TRW" <trw@pc.dk> skrev i en meddelelse
news:9cd11v$a4i$1@news.inet.tele.dk...
> Jeg fik NE2 i dag kl 1100.
> Teknikeren der kom var vældig flink, da jeg havde forklaret ham at kappen
> sad i stuen og switche sad i soveværelset ( 20 m kabel ) gik han i gang
med
> at bore og jeg gik igang mad at trække kabel ( jeg er el-montør til
> daglig ).
> Efter lidt diskussion ang. manglen cd, driver og andre papir blev det hele
> så testet.
> Og så gik han.
>
> Resten skulle jeg så selv lave, så jeg starter med at ringe til TDC
support
> efter en time kommer jeg endelig igennem og får efter en del forklaring
> udleveret de nødvendige oplysninger.
>
> Og så blev det for alvor sjovt, der var ikke meget der virket men jeg
kunne
> da starte pc op, til sidst måtte jeg så til det igen fat i hotline, 3
timer
> senere kommer jeg igennem, efter at have forklaret mit problem får jeg
> besked på at sætte min router direkte ind i netkortet via det gule kabel
> ellers kan han slet ikke hjælpe mig , som sagt så gjort afinstaller
> firewallen det skal man også ?? hvorfor nu det??
>
> Til sidst får vi da også hul igennem og som den flinke supporter siger
> resten er en leg og oplysninger om hvordan jeg kobler mit netværk på må
jeg
> finde andetsteds på nettet.
>
> Røv og nøgler jeg kan ikke kommer ind til online reg, tilbage igen denne
> gang kommer jeg igennem på kun 1 time.
> Efter lidt snakken frem og tilbage, finder vi hurtig fejlen : jeg har fået
> et forkert password.
>
> Da det rigtige password er indtastet går resten som en leg, og efter lidt
> roden og ragen finder jeg såmen også de oplysninger jeg skal bruge så jeg
> kan installer min firewall igen og koble netværket ind igen, det står
nemlig
> også på TDC sider.
>
> Hvad kan man så lære af det.................
> At de stakkels mennesker der er ansat af TDC er alt for presset, der er
> simpelt hen for få folk ansat.
> De gør hvad de kan, men de kan ikke hekse.
> Hvis jeg havde fået tid til at snakke lidt mere med supporten første gang
og
> kunne havde kommet igennem til supporten anden gang med minimal vente tid
> kunne jeg havde det hele til at køre på under 2 timer, bortset fra
> ventetiden fik jeg god betjening.
>
> Måske skulle man starte en mail kampagne rette mod H.Dyrmose, TDC har et
> godt produkt men en skidt bemanding.
>
> Og nej jeg er ikke ansat ved TDC, men ved en " konkurrent "
>
> MVH
> TRW
>
>
>
| |
Rea721 (29-04-2001)
| Kommentar Fra : Rea721 |
Dato : 29-04-01 19:55 |
|
"MJ" <salg@rolator.dk> skrev
> måske kunne TDC bare ansætte folk som ved noget om adsl og netværk i
stedet
> for en flok idioter som ikke aner en skid om nogen af delene.
Meget meget seriøst....
<ironi on>
Måske TDC skulle sortere lidt i deres kunder... og fjerne de idioter som
ikke kan finde ud af at klippe det væk som de ikke svarer på.
<ironi off>
Fut [cencur]
--
rea721@fabel.dk (AKA) Leon Andrea. Bevar Flyvestation Værløse..
Den sidste Operative Flyvestation øst for Storebælt.
http://home13.inet.tele.dk/ESK721/bevar.htm
| |
Morten Kjaer Nielsen (29-04-2001)
| Kommentar Fra : Morten Kjaer Nielsen |
Dato : 29-04-01 19:59 |
| | |
MJ (30-04-2001)
| Kommentar Fra : MJ |
Dato : 30-04-01 14:33 |
|
rend og hop!
du kommenterer ikke indholdet.
"Morten Kjaer Nielsen" <spamtrap.fra.30032001@gummiand.dk> skrev i en
meddelelse news:s1poetg82ergsurqikrkgr9dgj05eu3gr2@news.worldonline.dk...
> "MJ" <salg@rolator.dk> wrote Sun, 29 Apr 2001 20:42:35 +0200 :
>
> >personligt har jeg kun dårlige (MEGET DÅRLIGE) erfaringer med tdc (eller
> >hvad de kalder pengemaskinen) og deres kundeservice.
>
> Personligt har jeg kun dårlige (MEGET DÅRLIGE) erfaringer med din
> måde at qoute og råbe på.
>
> Læs gerne http://www.usenet.dk/netikette/quote.html og
> http://www.usenet.dk/netikette/larm.html
>
>
> --
> Hygge
> Morten , anden er løs, http://gummiand.dk/
> - Ny på usenet ? start eventuelt på http://www.usenet.dk/
> - Disclaimer findes på http://disclaimer.gummiand.dk/
| |
Martin Højriis Krist~ (04-05-2001)
| Kommentar Fra : Martin Højriis Krist~ |
Dato : 04-05-01 13:03 |
|
"MJ" <salg@rolator.dk> skrev i en meddelelse
news:9cjpik$pp0$1@news.inet.tele.dk...
> rend og hop!
> du kommenterer ikke indholdet.
rend og hop!
Du quoter stadig elendigt.
--
Med Venlig Hilsen
Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855
Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke TDC Internet
| |
Carsten Riis (05-05-2001)
| Kommentar Fra : Carsten Riis |
Dato : 05-05-01 08:43 |
|
MJ wrote:
>
> rend og hop!
>
> du kommenterer ikke indholdet.
hvilket indhold?
--
Med venlig hilsen Carsten Riis (for email: se godt efter i headeren)
Hvis du i emnelinjen begynder med Sv: så kan ikke alle læse dine
indlæg. Ret det venligst til Re: . Se hvordan på du kan gøre det
automatisk på http://www.whitehat.dk/oe/svtilre.html
| |
|
|