Planter
Fra : P. Kvist

Dato : 28-04-01 00:01

Jeg takker dem har skrevet skrevet et indlæg til mig ang. mine
planter. NICE. Jeg tror jeg har fundet "roden"; temp. foreskel på
vandet og bundlaget, vandet var 26 og bundet 19 C. Vandet cirkulere
anderledes nu. håber det virker.

Fra : ole larsen

Dato : 28-04-01 00:27

P. Kvist skrev i meddelelsen <3ae9f9b2.2614541@news.stofanet.dK>...
> [...]
>planter. NICE. Jeg tror jeg har fundet "roden"; temp. foreskel på
>vandet og bundlaget, vandet var 26 og bundet 19 C. Vandet cirkulere

7 graders forskel lyder helt absurd, men måske skulle man lige checke ? Og
det gør jeg.

Ole

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 28-04-01 12:42

"P. Kvist" <hors76@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> planter. NICE. Jeg tror jeg har fundet "roden"; temp. foreskel på
> vandet og bundlaget, vandet var 26 og bundet 19 C. Vandet cirkulere

Det var nu en stor forskel. Prøv at isoler bunden ved at sætte en styropor
plade fast under akvariet, hvis du kan

--
With many Thanks

Soren ' Disky ' Reinke ICQ #1413069

http://www.disky-design.dk/fish

Now available:
The internets first PLANT SEARCH ENGINE
http://www.disky-design.dk/fish/PlantSearch/PlantSearch.html

Fra : P. Kvist

Dato : 28-04-01 22:14

Ja, jeg troede heller ikke på det, men efter to målinger måtte jeg
konstatere at der var 7 graders foreskel>