Roskilde Festival
Fra : Ukendt

Dato : 08-04-04 10:01

Hey Gruppe,

Er jeg den eneste der synes, at programmet for RF 04 ser meget tyndt???
Jeg kunne godt savne lidt store navne. Bevares Bowie, Korn, Saybia og Tim C.
skal jeg da nok se, men ellers er der sgu ikke andet der trækker.

--
Mvh.
Søren Mogensen

Skift snabela i min mail-adresse

Fra : Ukendt

Dato : 08-04-04 11:36

> [...]
C.
> skal jeg da nok se, men ellers er der sgu ikke andet der trækker.

Muse kommer også - det står på deres hjemmeside ihvertfald... De er da
store... for mig ihvertfald

Fra : Morten Bowman

Dato : 08-04-04 13:22

On Thu, 8 Apr 2004 12:35:36 +0200, "Øistein Wind Willassen"
<oistein.wind.snabel - a.gmx.net> wrote:

>C.
>>

>Muse kommer også - det står på deres hjemmeside ihvertfald... De er da
>store... for mig ihvertfald

Men ak, alt for oversete

--
Morten Bowman
mortensnabelabowmanpunktumdk

Fra : Mr bob

Dato : 08-04-04 15:49

"Morten Bowman" <newsFJERN@bowmanNOSPAM.invalid> skrev i en meddelelse

Tim

> Men ak, alt for oversete

Det gør dem ikke mindre fede!

Fra : Marianne Muus

Dato : 08-04-04 19:37

"Morten Bowman" <newsFJERN@bowmanNOSPAM.invalid> skrev i en meddelelse

Tim

> Men ak, alt for oversete

Skal de mon spille på Orange om søndagen?

www.muse.mu

Fra : Flindt

Dato : 14-04-04 15:17

Undskyld men jeg kan ikke se på deres hjemmeside hvor det står at de spiller
Roskilde... Håber seriøst at Muse kommer.

Fra : Christian

Dato : 14-04-04 17:49

"Flindt" <nospam@mail.com> wrote in message
> Undskyld men jeg kan ikke se på deres hjemmeside hvor det står at de
spiller
> Roskilde... Håber seriøst at Muse kommer.

Øv, de må have fjernet oplysningen. Er 100% sikker at der på et tidspunkt
stod at de skulle spille den 4. juli. Det står også stadig på Gaffa

christian

Fra : Christian Joergensen

Dato : 08-04-04 18:46

On Thu, 08 Apr 2004 11:01:27 +0200, Søren Møller Mogensen wrote:

> Er jeg den eneste der synes, at programmet for RF 04 ser meget tyndt???
> Jeg kunne godt savne lidt store navne. Bevares Bowie, Korn, Saybia og Tim C.
> skal jeg da nok se, men ellers er der sgu ikke andet der trækker.

Du har helt glemt Pixies

--
Christian Jørgensen
http://www.razor.dk

Fra : Propellen

Dato : 09-04-04 02:09

On Thu, 8 Apr 2004 11:01:27 +0200, "Søren Møller Mogensen"
<smmSNABELAnesnegom.dk> wrote:

> [...]
>Jeg kunne godt savne lidt store navne. Bevares Bowie, Korn, Saybia og Tim C.
>skal jeg da nok se, men ellers er der sgu ikke andet der trækker.

Under Byen kommer..
De er _alt_ for cool live. Og egentlig osse på deres albums.

--
/Prop

Propellen(snabela)SoftHome(punktum)Net

Fra : Stampe

Dato : 09-04-04 10:24

> [...]

>Jeg kunne godt savne lidt store navne. Bevares Bowie, Korn, Saybia og Tim C.
>skal jeg da nok se, men ellers er der sgu ikke andet der trækker.

Du er ikke den eneste. Min første festival var i 1985 og jeg har været
der hvert år siden undtagen '92 (Springsteen i Frankfurt) og 03 (igen
Springsteen mange steder i Europe) så I kan nok forstå at Roskilde for
mig har været et tilbagevende sommerholdepunkt, men i år er der
simplet hen ikke nok der trækker ( Så for første gang i 19 år
skal jeg ikke på festival selvom der ikke er noget der forhindrer mig.

Fra : Ukendt

Dato : 09-04-04 13:29

> [...]
> Jeg kunne godt savne lidt store navne. Bevares Bowie, Korn, Saybia og Tim C.
> skal jeg da nok se, men ellers er der sgu ikke andet der trækker.

Enig - håber også stadig på flere store navne. Dog trækker Wu-Tang Clan
kraftigt i mig - hvis ikke det lige var for de overtælleligt mange afbud
fra hiphop-navne gennem årene (til Roskilde og alle andre steder). Så
jeg tror først på at de kommer, når Method Man træder ind på scenen
søndag aften og begynder at læspe.

--
mvh.
Karsten Strandgaard Jørgensen

Fra : Peter Larsen

Dato : 09-04-04 22:48

"Søren Møller Mogensen" <smmSNABELAnesnegom.dk> wrote in message
> [...]
C.
> skal jeg da nok se, men ellers er der sgu ikke andet der trækker.

Morrissey? :O Kan vel næsten ik blive større?

Hilsen

Peter

Fra : Esben

Dato : 10-04-04 14:56

"Søren Møller Mogensen" <smmSNABELAnesnegom.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
C.
> skal jeg da nok se, men ellers er der sgu ikke andet der trækker.

Skulle der aligevel være én der skal afsted
kan vedkommende købe en billet af mig for 1050 og derved spare 100 kroner

VH
Esben (Århus)