Har du en Newfoundlænder han?
Fra : Ivan h k

Dato : 08-04-04 08:42

Vi er de lykkelige ejere af en dejlig Newfoundlænder tæve på 5 år. Vi kunne
godt tænke os et kuld hvalpe på hende på et tidspunkt, så vi ville hører om
der er nogen herinde der har en han, som vi må få hvalpe med?

Hilsen Tina og Ivan

Fra : pedellen

Dato : 08-04-04 10:29

"Ivan h k" skrev d. 08-04-04 08:42 dette indlæg :
> [...]
hører om
> der er nogen herinde der har en han, som vi må få hvalpe med?

Hej med jer

Jeg har lige set at der er en som tilbyder sin han i Den Blå avis

Med venlig hilsen
Pedellen

http://www.kandu.dk/

Fra : Lene Hansen

Dato : 08-04-04 12:46

Hvor bor i henne i landet?

Hilsen

Lene

Fra : Ivan h k

Dato : 08-04-04 13:13

"Lene Hansen" <le_ha@newmail.dk> wrote in

> Hvor bor i henne i landet?
>
> Hilsen
>
> Lene

Lige for tiden bor vi i nærheden af Varde, men vi flytter snart over i
nærheden af Vejle.
Men afstanden er vel ikke noget større problem?

Hilsen Ivan

Fra : x Vuf x

Dato : 08-04-04 21:55

Thu, 08 Apr 2004 07:42:08 GMT, Ivan h k wrote:

>Vi er de lykkelige ejere af en dejlig Newfoundlænder tæve på 5 år. Vi kunne
>godt tænke os et kuld hvalpe på hende på et tidspunkt, så vi ville hører om
>der er nogen herinde der har en han, som vi må få hvalpe med?

5 år er lige lovligt sent at starte med hvalpe.

--
Mvh Sonja http://www.sonpet.dk/nye_hvalpe.html sonpet***@pc.dk fjern salamien

Dejlige Papillonhvalpe. 2 piger hvid/zobel.
De er nu 4 uger og begynder så småt at ku' li' maden.