Pinligt. Meget pinligt.
Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 07-04-04 21:06

I forgårs kørte to lastbiler i grøften lige efter at motorvejen
slutter nede ved frakørslen til Gedser. Altså på det tosporede stykke.

Den ene er åbenbart faldet i søvn, og kører over i de modkørendes
vognbane.

Han vågner lige før han kolliderer med en modgående lastbil og river
rattet så hårdt til højre at han ryger over i grøften.

Den modkørende er i forsøget på at undvige blevet fanget ude i den
bløde rabat, og ryger i den modsatte grøft.

Ingen tilskadekomst, men en masse ventetid og omlægning af trafikken.

Jeg beklager på standens vegne.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 07-04-04 21:13

> Ingen tilskadekomst, men en masse ventetid og omlægning af trafikken.

Hvis man skal tale om noget godt i sådan en situation, må det være det
faktum at han ikke valgte at falde i søvn på et tidspunkt hvor han ville
været tromlet hen over en glad lille familie på vej på påskeferie i deres
WagonR.......!

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : phk

Dato : 07-04-04 23:50

> Den ene er åbenbart faldet i søvn, og kører over i de modkørendes
> vognbane.

Måske du kunne redegøre for hvordan køretidsreglerne virker? Jeg har hørt en
fugl synge om at hvis man kører efter køretidsreglerne, så ender man med at
stå op på et tidspunkt hvor man egentlig burde sove?

--
Per, Esbjerg

Fra : Brizz

Dato : 08-04-04 01:12

> [...]
at
> stå op på et tidspunkt hvor man egentlig burde sove?

Hvis du vælger at kører export vælger man at lægge sit liv om. for der
kommer man til at køre på skæve tider og alskens underligt.

Mvh Brian
....der selv kører lastbil som altid tager en lur hvis jeg er for træt...
eller bliver hjemme. Det er sq andres liv det handler om.
---
www.gronaerten.dk

Fra : Henrik B.

Dato : 08-04-04 12:08

Brizz wrote:
:: Mvh Brian
:: ...der selv kører lastbil som altid tager en lur hvis jeg er for
:: træt... eller bliver hjemme.

Samme her. Vist godt man ikke kører for en vognmand.

M.v.h.

Fra : Brizz

Dato : 09-04-04 11:40

> :: Mvh Brian
> :: ...der selv kører lastbil som altid tager en lur hvis jeg er for
> :: træt... eller bliver hjemme.
>
> Samme her. Vist godt man ikke kører for en vognmand.

Ja det tror jeg ikke jeg gad. Har det sq for godt nu til at jeg ville køre
for en vognmand

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 09-04-04 15:06

On Fri, 9 Apr 2004 12:39:32 +0200, "Brizz" <nogen@microsoft.com>
wrote:

>Ja det tror jeg ikke jeg gad. Har det sq for godt nu til at jeg ville køre
>for en vognmand

>--

Ja ja, I to. Det er godt med Jer.

Jeg har før hørt om hvor vanskeligt folk har det, når de skal fra det
beskyttede værksted, og ud i det virkelige liv. )

Har Jeres biler nogensinde været i bakgear?

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Henrik B.

Dato : 09-04-04 15:22

Folmer Rasmussen wrote:
::: Ja det tror jeg ikke jeg gad. Har det sq for godt nu til at jeg
::: ville køre for en vognmand
::: --
::
:: Ja ja, I to. Det er godt med Jer.
::
:: Jeg har før hørt om hvor vanskeligt folk har det, når de skal fra det
:: beskyttede værksted, og ud i det virkelige liv. )
::
:: Har Jeres biler nogensinde været i bakgear?

Ja, så længe danskere lader deres alléer, indkørsler m.v. vokse til. Og de
lader til at bo de mest umulige steder, så er det sgu (desværre)
nødvendigt...

Mv..h.

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 09-04-04 15:34

On Fri, 9 Apr 2004 16:22:09 +0200, "Henrik B."
<saab@tdcadsl_nospam_.dk> wrote:

> [...]
>
>Ja, så længe danskere lader deres alléer, indkørsler m.v. vokse til. Og de
>lader til at bo de mest umulige steder, så er det sgu (desværre)

Hvad skal det sige? Er du slangetæmmer? )

110 meter slange gennem fru Olsens radisebed?

Jeg troede du kørte ud til bensinstationerne. Det ville jeg vælge hvis
det var mig. Det er måske et anciennitetsspørgsmål?

Hvis du kører fyringsolie, har du vel ikke påhængsvogn med? Så er det
da ikke noget problem at køre baglæns.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Henrik B.

Dato : 09-04-04 15:55

Folmer Rasmussen wrote:
::::: Har Jeres biler nogensinde været i bakgear?
:::
[...]

Jep.

:: 110 meter slange gennem fru Olsens radisebed?

Jep, sådan cirka.

:: Jeg troede du kørte ud til bensinstationerne. Det ville jeg vælge
:: hvis det var mig. Det er måske et anciennitetsspørgsmål?

Det kører jeg også - et herligt sammensurium. Det er bevidst at jeg ikke
udelukkende kører benzin - ville sgu kede mig ihjel.

:: Hvis du kører fyringsolie, har du vel ikke påhængsvogn med? Så er det
:: da ikke noget problem at køre baglæns.

Jep, Lille Marie er med, af og på, af og på.....frem og tilbage o.s.v.

M.v.h.

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 09-04-04 20:02

On Fri, 9 Apr 2004 16:55:26 +0200, "Henrik B."
<saab@tdcadsl_nospam_.dk> wrote:

>Folmer Rasmussen wrote:

>:: 110 meter slange gennem fru Olsens radisebed?
>
>Jep, sådan cirka.

>--

Puha. Det kan være både tungt og besværligt. Påfyldningerne har det
med at sidde på bagsiden af husene.

> [...]

>Det kører jeg også - et herligt sammensurium. Det er bevidst at jeg ikke
>udelukkende kører benzin - ville sgu kede mig ihjel.

Det er jo rart at man kan få en afvekslende hverdag.

> [...]

>:: da ikke noget problem at køre baglæns.
>
>Jep, Lille Marie er med, af og på, af og på.....frem og tilbage o.s.v.

Marie?!

Det er enten Trofast (stor) eller Fido (lille) - basta. Afhængigt af
størrelsen.

Jeg skal ikke have nogen hun-hænger efter min Tulipantraktor.

Man ville jo ikke have et roligt øjeblik. Det er da ikke til at blive
klog på hvad de hunner vil.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Brizz

Dato : 10-04-04 03:01

> Har Jeres biler nogensinde været i bakgear?

bak hvad for noget?¿

Mvh Bria
---
www.gronaerten.dk

Fra : Propellen

Dato : 09-04-04 02:16

On Thu, 8 Apr 2004 00:49:40 +0200, "phk" <phk_stopspam@esenet.dk>
wrote:

>Måske du kunne redegøre for hvordan køretidsreglerne virker? Jeg har hørt en
>fugl synge om at hvis man kører efter køretidsreglerne, så ender man med at
>stå op på et tidspunkt hvor man egentlig burde sove?

http://www.politi.dk/KoreHviletid/KoreHviletid.htm

Helt let er det sq ikke.
--
/Prop

Propellen(snabela)SoftHome(punktum)Net

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 08-04-04 22:16

> I forgårs kørte to lastbiler i grøften lige efter at motorvejen
> slutter nede ved frakørslen til Gedser. Altså på det tosporede stykke.
>
> Den ene er åbenbart faldet i søvn,

Ja - Ole lukøje lærer aldrig at køre bil;-/

Fortsat god påske..

Ex eksportchauff.

--
Hans L. Jørgensen
8660 Skanderborg

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 08-04-04 22:39

On Thu, 8 Apr 2004 23:15:34 +0200, "Hans L. Jørgensen"
<hansjo@XXXget2net.dk> wrote:

>"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev i en meddelelse

>Ja - Ole lukøje lærer aldrig at køre bil;-/

>--

Nej, det bliver han aldrig god til.

>--

>Fortsat god påske..

>--

I lige måde.

>--

>Ex eksportchauff.

Du dukker nok op på betonstierne igen. Det gør de fleste.

Venlig hilsen
Folmer