Brand
Fra : JAH

Dato : 07-04-04 20:22

Hejsa

Ja skete det der absolut ikke må ske, her i dag hvor vi var ved at klargøre
vores vogn, siger min kone pludselig til mig de er "sgu" ved at brænde hele
campingpladsen af, ja ja rolig du det er bare et bål, nej det var det ikke,
det var en CV der brændte 8min, venner så var det slut, ikke andet end
chassic rammen tilbage, det var en uhuggelig oplevelse, det skulle efter
sigende være pga. en defekt i et nyligt tilsluttet køleskab, men kære venner
check jeres installationer det være sig strøm og gas det var virkelig en
uhyggelig oplevelse.

Jørgen