Skærme
Fijala 3554
Samsung 193P - MagicTune - problem!
Fra : Ukendt

Dato : 07-04-04 20:20

Jeg har netop købt mig en dejlig og flot skærm. Samsung Syncmaster 193P.

Nu vil jeg så gerne justere skærmen (brightness, contrast osv.) og da
skærmen er uden knapper til dette så derfor anvendes softwaren MagicTune som
følger med på CD'en med driveren.

Efter installation og genstart af computeren som kører W2K (med alle
opdateringer) får jeg fejlmeddelelsen fra MagicTune "This version of
MagicTune is not supported with the attached display. Contact the
manufacturer for additional information"

Er der andre herinde som har set denne fejlmeddelelse fra MagicTune og som
har et hint til at komme videre?

Hvor f..... kan man i øvrigt downloade en nyere udgave af MagicTune? jeg er
ved at blive tosset af at google.

I øvrigt er skærmen forbundet via. Dub-D stikket.

Mvh
Claus

Fra : Ukendt

Dato : 07-04-04 22:31

"Claus Nygaard-Pedersen" <cnpatofir.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor f..... kan man i øvrigt downloade en nyere udgave af MagicTune? jeg
er
> ved at blive tosset af at google.

Den nyeste udgave kan findes her:
http://personalcomputing.portrait.com/us/support/support_mt_contents.html

Desværre hjalp dette ikke da jeg allerede havde den nyeste udgave. Det samme
gælder i øvrigt også skærmdriveren og skærmkortdriveren.

I øvrigt så kører jeg skærmen fra et VIA EPIA M-10000 bundkort i en HUSH PC.

Nogen herinde som bruger MagicTune?

Nogen herinde som har en Syncmaster 193P?

Mvh
Claus

Fra : M.Kay

Dato : 15-04-04 14:56

I know it's awful, but Claus Nygaard-Pedersen wrote to everybody in
dk.edb.hardware.skaerm saying:

> Nogen herinde som bruger MagicTune?

Nej, men..

> Nogen herinde som har en Syncmaster 193P?

Jeg har en NF959 og der er også et "tune" program med. Det kræver dog et USB
kabel mellem skærm og PC. Det gør din nok også

--
Kay