Online musikkøb
Fra : Paw Jensen

Dato : 07-04-04 20:08

Hej alle.

Selv om der nu er blevet åbnet op for muligheden for at købe musik til
download, er jeg nu mest til "rigtige" skiver.

Hvor køber man billigst CD skiver online ??

På forhånd tak.

Paw

Fra : David Rasmussen

Dato : 07-04-04 20:16

Paw Jensen wrote:
> Hej alle.
>
> Selv om der nu er blevet åbnet op for muligheden for at købe musik til
> download, er jeg nu mest til "rigtige" skiver.
>
> Hvor køber man billigst CD skiver online ??

http://www.cd-wow.com

og

http://www.cdon.com

kommer du ikke udenom. Men de har ikke alt, og er ikke billige med alt.

/David

Fra : I8NY

Dato : 07-04-04 20:36

"Paw Jensen" <paw@uniq-import.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> download, er jeg nu mest til "rigtige" skiver.
>
> Hvor køber man billigst CD skiver online ??

Jeg handler fast hos www.rillen.dk,
fordi deres udvalg er meget stort, og spænder vidt over mange genrer,og så
har jeg ikke noget imod at det er lidt dyrere.
De kan dog være lidt langsomme om at få det sendt afsted.

Mvh I8NY
"Succes er en utilgivelig synd mod medmennesket"
Ambrose Bierce
"Baaaad pie...baaaad pie"
Cartman
www.destruktion.dk

Fra : Sulley

Dato : 07-04-04 20:16

> [...]
> download, er jeg nu mest til "rigtige" skiver.
>
> Hvor køber man billigst CD skiver online ??

www.cd-wow.com er rigtige billige...

Sulley

Fra : sniper_Nolight

Dato : 08-04-04 08:53

> Hvor køber man billigst CD skiver online ??

ved ikke om de er billigst, men www.cdskiven.dk har jeg kun gode erfaringer
med.
--
sniper_Nolight