Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hjælp
Fra : Helle

Dato : 27-04-01 23:20

Jeg købte mit Digital-kamera for et år siden med 1 års garanti.
Foruden tegnede jeg en luksus forsikring, der dækkede de næste 4 år.
Nu var jeg så uheldig at dækslet til kameraet knækkede og når det så skulle
laves og sendes ind til fabrikken, ville jeg også have det renset, da der er
en lille knast i displayet, som er irriterende når man ser billederne.
Jeg stod så pludselig i den sitition at jeg hverken kunne finde kvitteringen
for kamera eller forsikring.
Da jeg så afleverede det i går til reparation, spurgte de om jeg havde
garanti-papirer med og jeg spurgte dem om de ikke havde dem registreret i
deres edb-system, og det sagde de at det havde de.
De har så sendt det til fabrikken og de vil ringe når jeg kan afhente det.
Så nu er spørgsmålet, skal jeg kunne fremlægge forsikringsbeviser og
kvittering på køb af kameraet når jeg henter det ?
De har jo mit nr. i deres database.
Jeg har ikke nævnt over for dem at jeg ikke kan finde papirerne.
Og når de nu er væk og jeg ikke kan fremvise dem, kan de så måske forlange
at jeg betaler reparationen selv?
Hjælp til spørgsmål modtages med tak, så hurtig som mulig.
Hilsen Helle.

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 27-04-01 23:35

"Helle" <Helles@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Hjælp til spørgsmål modtages med tak, så hurtig som mulig.

Hej.

Jeg tror du vil få bedre svar i gruppen "dk.forbruger"

Mvh HAA: