Solsejl sælges.
Fra : Steen Greve Gissel

Dato : 07-04-04 08:58

Isabella solsejl 950cm med 2 sider, kun brugt få gange 1500,-kr

tlf: 2240 4205 eller 8632 6514

Fra : Trix

Dato : 07-04-04 15:01

Hvilken model er det - har I evt. et billede.

Hilsen Torben

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 07-04-04 15:09

On Wed, 7 Apr 2004 16:01:18 +0200, "Trix" <post@FJERNrisager-give.dk>
wrote:

>Hvilken model er det - har I evt. et billede.

Ja, lad os se et billede!

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : Steen Greve Gissel

Dato : 07-04-04 17:15

Desværre ingen billede. men kan ses i Grenå, nærmerer oplysning 8632 6514

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 07-04-04 17:21

On Wed, 7 Apr 2004 18:15:19 +0200, "Steen Greve Gissel"
<#ALIAS_NAME@#ALIAS_DOMAIN> wrote:

>Desværre ingen billede. men kan ses i Grenå, nærmerer oplysning 8632 6514

Jeg bor i København og tager ikke til Grenå for at se på et solsejl.
Lån dog et digitalkamera og læg et billede i en af de binære grupper.

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : Steen Greve Gissel

Dato : 07-04-04 19:18