MRTG og DLink DI-604?
Fra : Jeppe Ladefoged

Dato : 06-04-04 18:18

Er der nogen, der kan få MRTG til at snakke sammen med en DLink DI-604
router/firewall?
Jeg har aktiveret SNMP i den og kan godt få info ud af den med andre SNMP
programmer som fx PRTG.

Jeg kører med samme config/procedure som på mit arbejde, hvor vi kun kører
med Zyxel routere.
Der er ingen problemmer.

Nogle gode ide'er?

Jeppe Ladefoged
http://www.underflow.dk
degofedal_spamfilter01@ÆØÅunderflow.dk (Spamfilter: Fjern ÆØÅ)

Fra : Morten Trab

Dato : 06-04-04 22:33

"Jeppe Ladefoged" <degofedal_spamfilter01@ÆØÅunderflow.dk> skrev i en
meddelelse news:c4uoos$3op$1@sunsite.dk...
> Er der nogen, der kan få MRTG til at snakke sammen med en DLink DI-604
> router/firewall?

Du skal bruge et script til det...Mener jeg har et liggende, kan da lige
smide det afsted med mail til dig, hvis jeg har...

--
Mvh,/Best regards,
Morten Trab

Fra : Morten Trab

Dato : 06-04-04 22:36

"Morten Trab" <morten@trab.dk> skrev i en meddelelse

> Du skal bruge et script til det...Mener jeg har et liggende, kan da lige
> smide det afsted med mail til dig, hvis jeg har...

Der var jeg lidt for hurtig på aftrækkeren...
Har det desværre ikke mere, da jeg ikke måler på en Dlink mere...Sorry...

--
Mvh,/Best regards,
Morten Trab