Hvad skal man kigge efter når man vil købe~
Fra : Tim Hoffmann

Dato : 06-04-04 16:14

Hejsa. Jeg har postet dette i dk.fritid, men den kommer også her, efter jeg
blev gjort opmærksom på den eksisterede

Vi står uden tag over hovedet et par måneder til sommer. Og i den
forbindelse har vi overvejet at købe en Camp-Let, og bo i den indtil vores
hus er færdigbygget.
Det skulle også gerne være en vi så kunne bruge til camping bagefter.

Er der nogen herinde, der ved hvad man skal kigge efter når nu vi skal ud
og lede efter en ? ruster de ? mug, råd, osv osv

Mvh
Lene & Tim - Hvis du har en nyere camp-let til salg, så send gerne info

Fra : www.analogfoto.dk / ~

Dato : 06-04-04 19:39

"Tim Hoffmann" <news@hoffmann-datafjerndette.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Er der nogen herinde, der ved hvad man skal kigge efter når nu vi skal ud
> og lede efter en ? ruster de ? mug, råd, osv osv

Hej

Kik på akslen, hvis den har kørt en palle øl hjem fra Tyskland, kan den bue
opad, og så kan der blive bøvl med at få den synet.
Kik på pakningen mellem "bund" og "låg" i mellem kabinerne, den skal være
hel.
På de modeller der har nulighed for at vippe en stang ud, så det giver
ekstra brede (f.eks. GLX) stangen er lige over gasblusset, der hvor den er
fastgjort til skrovet, er der nok en skade, uden betydning, men det kan
presse prisen ned
Dækkene skal være gode, de er meget dyre !
Lynlåsene er nok det første der slides efter lang tids brug, kør dem
igennem.
Vinduerne, især ved skruerne der spændes når den slåes op, en i hver side.

Og så er isoleringsmåtter et must !

Hvis du finder en meget billig, og fra 85-92, kan jeg godt bruge en.

--
Venlig hilsen / Best regards