koder på gæstebog eller lignende
Fra : Helge Børven

Dato : 27-04-01 23:28

Jeg har behov for at nogle venner og jeg kan skrive til hinanden og det kun
er dem som har koden der kan komme ind.
Jeg bruger frontpage 2000 - kan dette problem løse problemet?

mvh

Helge Børven

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 28-04-01 12:03

Hvis du har FP Extensions på Serveren kan det muligvis gøres direkte i
FP. Kommer an på Serveren og om det tillades.
Hjælpen beskriver hvordan du sætter password på et subweb.

Fra : Helge Børven

Dato : 28-04-01 22:19

Jeg forsøger at gå ind under "Hjælp" under FP-2000, men kan ikke finde
ordet "subweb" så jeg ikke kan finde ud af hvordan jeg sætter pw på subweb
Håber du vil hjælpe mig videre

Helge

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 29-04-01 00:21

Jeg kan desværre ikke huske hvad de kalder det på dansk.

On Sat, 28 Apr 2001 23:19:17 +0200, "Helge Børven"